۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
ثبت نام متقاضیان مسکن ملی استان تهران برای شهرهای پرند، هشتگرد و ایوانکی
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد؛

ثبت نام متقاضیان مسکن ملی استان تهران برای شهرهای پرند، هشتگرد و ایوانکی

تهران- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام متقاضیان مسکن ملی استان تهران برای شهرهای پرند، هشتگرد و ایوانکی علاوه بر شهرهای پاکدشت، دماوند،‌آب سرد، اسلامشهر، رباط کریم خبر داد و گفت: شهرپردیس از ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن استان حذف شده است.

رضا نگهبان در گفتگو با خبرنگار بازار، آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن استان تهران خبر داد و اظهار داشت: از ساعاتی قبل مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران آغاز شده است و این ثبت نام تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت.

نگهبان با بیان اینکه  علاوه بر شهرهای پاکدشت، دماوند،‌آب سرد، اسلامشهر، رباط کریم، شهرهای جدید پرند، هشتگرد و ایوانکی نیز در لیست ثبت نام استان تهران قرار گرفته اند اما شهر پردیس حذف شده است، گفت: متقاضیان می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت مسکن ملی به نشانی tem.mrud.ir و یا با ارسال پیامک به سرشماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسب به ثبت نام خود اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص اعتراض متقاضیانی که برای آنها عدم احراز شرایط درج شده بود افزود: این افراد در صورتی که حائز شرایط تشخیص داده شده باشند نیازی به ثبت‌نام مجدد در این مرحله ندارند.

وی تعداد ظرفیت واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده برای طرح اقدام مسکن ملی استان تهران را ظرفیتی حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی اعلام کرد و تاکید کرد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم برای ثبت نام در دومین مرحله طرح اقدام ملی مسکن نیازی به خروج از خانه ندارند و ثبت نام خود را باید به صورت اینترنتی از طریق تلفن همراه یا رایانه انجام دهند و نگرانی از بابت  اتمام سقف و زمان برای متقاضیان در این دوره از ثبت وجود ندارد چرا که زمان ثبت نام به مدت یک روز ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۹٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha