۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
اجرای نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق با سرمایه گذاری ۵۰۰۰ میلیارد تومانی در ملایر
معاون استاندار همدان خبر داد:

اجرای نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق با سرمایه گذاری ۵۰۰۰ میلیارد تومانی در ملایر

همدان - معاون استاندار همدان از ساخت و اجرای نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق با سرمایه گذاری ۵۰۰۰ میلیارد تومانی در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این پروژه یکی از بزرگترین طرح های استان همدان و غرب کشور است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ قدرت الله ولدی در نشستی با مدیر اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر که با موضوع آماده سازی زیرساخت های نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برگزار شد؛ گفت: اخذ مجوزهای لازم، دیوارکشی و راهسازی برای احداث این نیروگاه به عنوان یکی از بزرگترین طرح های اجرایی استان همدان از اولویت های مهم در ملایر است.

ولدی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این نیروگاه در بهمن سال گذشته با حضور محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور گفت: پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان به عنوان یکی از بزرگترین طرح های استان همدان و غرب کشور اجرا می شود و بر همین اساس خواستار تسریع در روند اجرایی این نیروگاه طبق برنامه زمان بندی هستیم.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه باید به تعهداتمان در اجرای این طرح پایبند باشیم، اظهار کرد: تا هفته دولت امسال باید اتفاقات خوبی در روند اجرایی نیروگاه رخ دهد.

وی تاکید کرد: طبق تعهدات به عمل آمده تا پایان شهریور امسال باید اخذ مجوزهای لازم، دیوارکشی و راهسازی و دیگر موارد زیرساختی این نیروگاه انجام و بر اساس برنامه زمان بندی روند برگزاری مناقصه و جذب سرمایه گذار محقق شود.

کد خبر: ۹۰٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha