۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
خرید فالوور ارزان و واقعی، افسانه یا واقعیت؟

خرید فالوور ارزان و واقعی، افسانه یا واقعیت؟

در این محتوا به بررسی خرید فالوور ارزان از وب سایت فالوور پرو خواهیم پرداخت

بازار; گروه فناوری اطلاعات: حالا که بیش از نیمی از جمعیت جهان از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند، می توان ادعا کرد که این رسانه به موثرترین و سریع ترین پلتفرم برای معرفی کسب و کار ها بدل شده است. اما دوگانه ای در این میان وجود دارد: برای این که اعتبار حساب را به الگوریتم های اینستاگرام ثابت کنیم باید فالوورهای فعال و واقعی داشته باشیم که با صفحه ارتباط و تعامل برقرار کنند و از طرفی تا در اکسپلور و سایر قسمت ها به عموم نمایش داده نشویم نمی توانیم این حجم از فالوور را داشته باشیم. راه میانبر این میان خرید فالوور است که برخی به آن بسیار بی اعتماد هستند. در این مقاله به بررسی مقوله خرید فالوور ارزان و راه های تشخیص و خرید ایمن می پردازیم.

آیا خرید فالوور می تواند به رونق صفحه اینستاگرام کمک کند؟

پاسخ این سوال هم می تواند بله باشد هم خیر!ْ همه چیز بستگی به نوع خرید و مرکزی دارد که از آن فالوور خریداری می کنید. اگر از فروشندگان فالوور فیک می خرید باید بدانید که پولتان را دور ریخته اید و بودن این فالوورها هیچ فرقی با نبودنشان ندارد. باید بدانید که اینستاگرام باهوش تر از این حرف هاست و صرفا با تعداد بالای فالوور گول نمی خورد. بلکه با بررسی فعالیت و نسبت تعامل به تعداد فالوور تشخیص می دهد که صفحه شما چه میزان محتوای ارزشمند و مورد تایید تولید می کند.

اگر فالوورهای شما پست هایتان را لایک نکنند و کامنت نگذارند و ذخیره نکنند هیچ سیگنالی به اینستاگرام مبنی بر فعالیت قوی شما نمی رسد. در صورتی که اگر فالوورهای زیاد با مشارکت بالا  داشته باشید روند اعتبار گرفتن شما به سرعت اتفاق می افتد.

در واقع مراکزی که فالوور واقعی به شما می فروشند، عده ی زیادی از افراد واقعی که به احتمال زیاد درصد بالایی از آن ها به صفحه و فعالیت شما علاقه مند هستند را به شما واگذار می کنند و این افراد درست مثل دنیای واقعی که به مغازه ها می روند درباره قیمت سوال می کنند و درباره کیفیت نظر می دهند و در صورت مواجهه با محصول قوی آن را به دوستانشان معرفی می کنند، به طور طبیعی در دنیای مجازی هم همین کار ها را انجام می دهند و این چیزی است که شما در ابتدای کار به آن نیاز دارید.

اگر صفحه جدیدی راه اندازی کنید و با روند معمولی بخواهید مخاطب جذب کنید زمان زیادی طول می کشد تا این تعاملات صورت بگیرند. درست مثل این که در افتتاحیه یک فروشگاه فیزیکی بخواهید مردم خودشان از این اتفاق مطلع شوند و به فروشگاه شما سر بزنند!

خرید فالوور ارزان و واقعی، افسانه یا واقعیت؟

علاوه بر این اگر خرید فالوور ارزان و واقعی را به اندازه کافی انجام بدهید می توانید علاوه بر اهداف اصلی صفحه خود و اینستاگرام مارکتینگ برای برند و محصولات کسب و کار خودتان، سفارش تبلیغ نیز دریافت کنید و از این راه هم کسب درآمد کنید.

چطور فالوور فیک را از فالوور واقعی تشخیص بدهیم؟

به طور کلی چند راه برای تشخیص فالوور فیک از واقعی وجود دارد:

· فالوورهای فیک معمولا اسامی عجیب غریب و نامفهوم دارند. غیر از نوجوان های خجالتی یا بزهکاران سابقه دار سایر افراد معمولی و واقعی عموما با اسم واقعی و قابل تشخیص حساب کاربری می سازند.

· فالوور های فیک عکس پروفایل واضحی ندارند. یعنی حتی اگر عکس پروفایل داشته باشند بیشتر با تصاویر انیمه ها و بازیگران و تصاویر نامشخص پر می شود.

· فالوورهای واقعی فعالیت می کنند! آدم های واقعی در سطح دنیای مجازی موارد مورد علاقه شان را لایک می کنند، سوال می پرسند، نظر می دهند و با دوستانشان به اشتراک می گذارند. در حالی که فالوورهای فیک این کار را انجام نمی دهند و به زودی به فالوور روح تبدیل می شوند و نرخ تعامل صفحه را پایین می آورند.

· فالوورهای فیک کامنت های تکراری و بی ربط درج می کنند.

· فالوور های فیک چندین برابر دنبال کنندگانشان صفحه دنبال می کنند. بسیاری از ما فالووینگ های بیشتری از فالوورهایمان داریم اما این عدد منطقی است. مثلا اگر ۳۰۰ نفر مارا دنبال می کنند ۸۰۰ حساب را فالوو می کنیم. اما صفحه ای که ده فالوور و ۱۵۰۰ فالووینگ دارد کمی مشکوک است. اگر تعداد این نوع حساب ها در بسته خریداری شده تان زیاد باشد باید به واقعی بودن فالوورها شک کنید.

چطور خرید فالوور ارزان واقعی را به ایمن ترین شکل انجام بدهیم؟

اگر تصمیم گرفته اید که فالوور بخرید بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید تا هزینه ای که می کنید هدر نرود:

از مراکز معتبر و ایمن خرید کنید. مراکزی که نام تجاری و اطلاعات درستی دارند و در بسترهای درست به شما معرفی می شوند. اگر کسی نیت فریب شما را داشته باشد یا کاری غیر اصولی انجام بدهد شماره تلفن یا آدرس سایت یا نام برند درستی به شما ارائه نمی دهد و راهی برای پشتیبانی در صورت نارضایتی در اختیارتان قرار نمی دهد.

پیش از خرید از سرویس دهنده درخواست کنید نمونه کار قابل استناد به شما معرفی کند. کاری که برای سایر برندها انجام شده است. یا رضایت مشتری که اطلاعات واضحی دارد. اطمینان حاصل کنید که مدرکی برای ثابت کردن واقعی بودن فالوورها وجود دارد.

اگر فروشندگان پیش از دادن هر اطلاعاتی و پاسخگویی به سوالات شما در خواست واریز وجه می کنند و پاسخدهی به سوالاتتان را به بعد از پرداخت موکول می کنند نباید اعتماد کنید.

یک مرکز خرید درست به شما اطمینان می دهد که در صورت نارضایتی خسارت شما را جبران کند یا در صورت برآورده نکردن سفارش شما وجه را به شما بازگرداند اما فروشندگان غیر ایمن هیچ تعهدی نمی دهند.

بیشتر مراکز غیر ایمن از شما درخواست می کنند که پسورد صفحه تان را در اختیارشان بگذارید که اصلا درخواست منطقی نیست و هیچکس تحت هیچ شرایطی نباید از شما بخواهد اطلاعات خصوصی تان را برای دریافت خدمات به اشتراک بگذارید.

هنگام خرید درباره زمان اعمال شدن تغییرات سوال بپرسید و مطمئن شوید همه چیز سر همان زمان اجرا می شود.

آیا پس از خرید فالوور ارزان ممکن است ریزش را تجربه کنیم؟

اگر فالوور واقعی خریداری کرده باشید باید بدانید در کنار تمام مزایایی که می تواند برایتان داشته باشد، در صورت عدم فعالیت واقعی تعداد لایک و تعامل این افراد کاهش پیدا خواهد کرد.

خرید فالوور ارزان و واقعی، افسانه یا واقعیت؟

افزایش فالوور گام اول برای داشتن یک حساب قوی و پرطرفدار است. اما باید بدانید که آدم های واقعی از شما محتوای جذاب، به روز و مفید می خواهند و تا ابد منتظر نمی مانند که ببینند حساب شما بالاخره دست به چه فعالیتی می زند.

بنابراین حواستان باشد، افزایش فالوور گرچه لازم و ضروری است اما کافی نیست و پس از گذراندن این مرحله بایستی وارد مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام خود بشوید.

کد خبر: ۹۰٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha