۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
۵۵۰ میلیارد تومان به پروژه‌های آب شرب و توسعه راه‌های روستایی اردبیل اختصاص می‌یابد
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

۵۵۰ میلیارد تومان به پروژه‌های آب شرب و توسعه راه‌های روستایی اردبیل اختصاص می‌یابد

اردبیل- بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: سهم استان اردبیل از بودجه آب شرب و توسعه راه‌های روستایی ۵۵۰ میلیارد تومان است که پیگیری‌های لازم برای اختصاص این اعتبارات در دستور کار است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سهم استان اردبیل از بودجه آب شرب و توسعه راه‌های روستایی ۵۵۰ میلیارد تومان است که پیگیری‌های لازم برای اختصاص این اعتبارات در دستور کار است و به تفکیک ۴۳۸ میلیارد تومان برای حوزه آب شرب و ۱۱۲ میلیارد تومان راه روستایی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان در کنار مجلس در راستای حل مشکلات روستائیان و مردم مناطق حاشیه‌نشین و دورافتاده اهتمام جدی داشته باشند تا مطالبات مردم در این حوزه‌ها به حداقل برسد، چرا که در حال حاضر گلایه‌های مردم در تامین آب شرب کشاورزی، عمران روستایی و موارد مربوطه حائز اهمیت است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم گفت: رفع مسائل و مشکلات مردم وظیفه تمامی مسئولان در کنار مجلس است و در این زمینه بررسی و رفع مشکلات و امور روستائیان که با کمبود آب شرب سالم و بهداشتی مواجهند بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه واقع شود.

بدری ادامه داد: در راستای آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی و بهسازی مسیرهای مختلف استان نیز تمهیدات لازم توسط راهداری استان اندیشیده شده و با تأمین قیر مورد نیاز بهسازی و آسفالت‌ریزی مسیرهای مختلف روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: بنیاد برکت نیز در راستای اشتغال‌زایی روستاها ۷۵۰ پروژه در روستاهای استان با ارائه تسهیلات کم‌بهره برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است تا بتوانیم با تعاملات و هماهنگی‌های به عمل آمده در راستای اجرای طرح مهاجرت معکوس و کاهش مهاجرت گام بردارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان کرد: اجرای طرح‌های مختلف در روستاهای استان با هدف کمتر کردن دغدغه و مشکلات مردمی جزو اولویت‌های اساسی است که در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان حائز اهمیت است و در این زمینه برای ایجاد بسترهای تحول‌آفرین در مناطق روستایی تمهیدات لازم را به‌کارگرفته‌ایم.

کد خبر: ۹۰٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha