۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
۴ هزار میلیارد ریال برای اجرای بزرگراه «اردبیل - سرچم» سرمایه‌گذاری می‌شود
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

۴ هزار میلیارد ریال برای اجرای بزرگراه «اردبیل - سرچم» سرمایه‌گذاری می‌شود

اردبیل- موسوی، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: ۴ هزار میلیارد ریال برای اجرای بزرگراه اردبیل - سرچم توسط بانک صادرات سرمایه‌گذاری می‌شود.

سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تکمیل و تسریع در اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی استان اردبیل با جدیت ویژه در دستور کار قرار گرفته است و به همین منظور ۴ هزار میلیارد ریال برای اجرای بزرگراه اردبیل - سرچم توسط بانک صادرات سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی بیان کرد: پیگیری مطالبات و مشکلات مربوطه در راستای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور تمام سعی و تلاش ما بر این است که با پیگیری نمایندگان برای رفع مطالبات مردمی گام برداشته و همسو با مردم برای خدمت بی‌منت اقدام کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس در ادامه با اشاره به تسریع در اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی نیز گفت: تکمیل راه‌آهن اردبیل با اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان با جدیت در دستور کار قرار گرفته تا در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد و درصدد هستیم تا راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد متصل شود.

موسوی بیان کرد: مجلس از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیر تکمیل این پروژه مهم اقتصادی است تا با تزریق اعتبارات به صورت مناسب و کافی بتوانیم اجرای این پروژه را به سرانجام برسانیم و مسیر پیشرفت و توسعه را در استان رقم بزنیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات منطقه آزاد تجاری نیز در دستور کار است، به طوری که در حال حاضر تعیین محدوده منطقه آزاد در دستور کار قرار گرفته که با همکاری مسئولان درصدد هستیم مردم مرزنشین استان را از مزایای منطقه آزاد تجاری بهره‌مند کنیم.

کد خبر: ۹۰٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha