۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
صادرات محصولات کشاورزی زنجان به ۲۹ میلیون دلار رسید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

صادرات محصولات کشاورزی زنجان به ۲۹ میلیون دلار رسید

زنجان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: طی ۱۰ ماهه سالجاری بیش از ۳۹ هزار و ۷۱۰ تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش ۲۹ میلیون دلار صادر شده که پنج درصد رشد دارد.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه جهاد کشاورزی زنجان برتوسعه صادرات محصولات کشاورزی تاکید جدی دارد، گفت: در این میان برنامه هایی برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: مطالعه صادراتی با محوریت مرکز تحقیفات انجام شده و برگزاری میز صادرات محصولات کشاورزی را در سال آینده خواهیم داشت. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه کتاب توانمندی ها و استعدادهای تولیدی و سرمایه گذاری صادراتی توسط جهاد کشاورزی استان تهیه شده است، گفت: این کتاب با همکاری اتاق بازرگانی به دو زبان تهیه شده و در سال آینده توزیع می شود.

تاراسی به صادرات محصولات کشاورزی  زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ ماهه سالجاری بیش از ۳۹ هزار و ۷۱۰ تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش ۲۹ میلیون دلار محصولات کشاورزی صادر شده است.

وی ابراز کرد: صادرات این میزان محصولات کشاورزی از نظر وزنی پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان تصریح کرد: خوشبختانه طی چند سال گذشته صادرات محصولات کشاورزی استان روند رو به رشدی دارد و با برنامه هایی که برای سال آینده تدوین شده صادرات محصولات کشاورزی  افرایش می یابد.

کد خبر: ۹٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha