۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
پارس‌آباد قابلیت‌ لازم برای ایجاد منطقه آزاد تجاری را دارد
نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

پارس‌آباد قابلیت‌ لازم برای ایجاد منطقه آزاد تجاری را دارد

اردبیل- نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: پارس‌آباد مغان با توجه با شرایط و موقعیت جغرافیایی خاص قابلیت لازم برای ایجاد منطقه آزاد تجاری را دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس جهانگیرزاده، عصر دوشنبه در دیدار با مدیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری در محل دفتر نمایندگی اظهار کرد: پارس‌آباد مغان قابلیت‌های لازم برای ایجاد منطقه آزاد تجاری را دارد.

وی اظهار کرد: نظریات کارشناسان کمیسیون‌های امور زیربنایی و اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با نظر کارشناسان شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور مطابق و همسو بوده و هرگونه ایجاد چالش و رفتارهای نامعقول و نافرجام موجب تاخیر در تثبیت و اجرای منطقه آزاد تجاری خواهد شد و این مغایر با منافع عمومی است.

نماینده دشت مغان با اشاره به موقعیت جغرافیایی و قابلیت های دشت مغان خاطر نشان کرد: موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیک بی‌نظیر در مجاورت با قفقاز و روسیه، گمرک، فرودگاه، تولیدات عظیم دامی و کشاورزی،کشت و صنعت‌های استراتژیک،گلخانه یک هزار و ۶۰۰ هکتاری در کنار مردمانی مرزدار و غیور و پرتلاش از جمله ویژگی‌های منطقه محروم و مرزی دشت مغان است.

جهانگیرزاده ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم از ظرفیت اراضی حاصلخیز دشت مغان نهایت استفاده را ببریم و با رفع مشکلات و موانع موجود به تمامی اهداف خود دست یابیم.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای منطقه آزاد تجاری در حال حاضر به عنوان یک اولویت و نیاز مبرم برای توسعه اقتصادی است و به همین منظور درصدد هستیم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به اهداف توسعه‌ای استان جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

کد خبر: ۹۰٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha