۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
ثبت نام بیش از ۱۲ هزار نفر برای مسکن ملی
استاندار تهران اعلام کرد

ثبت نام بیش از ۱۲ هزار نفر برای مسکن ملی

محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: در استان تهران بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر در مسکن ملی ثبت نام کرده بودند که واجد شرایط هستند.

به گزارش بازار، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه مسکن به ویژه در تهران مهم‌ترین مساله‌ای است که مردم با آن مواجه هستند و در دولت دوازدهم نیز عزم جدی برای تامین مسکن شکل گرفت که علاوه بر آن برای شتاب دادن به طرح‌های مسکن نیز این عزم به وجود آمد.

وی گفت: سالانه ۲۰۰ هزار نفر نه در بحث زاد و ولد بلکه در بحث مهاجرت به جمعیت تهران افزوده می‌شود یعنی باید سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن یا بسازیم یا برای تامین آن باید برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: مسکن مهر که در گذشته شروع شد در شهرهای جدید پرند و پردیس جانمایی‌های آن صورت گرفت که بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در این خصوص اقدامات خوبی کردند و ۲۷۵ هزار واحد تحویل داده شده است و بقیه نیز طبق برنامه ریزی تحویل داده خواهد شد.

بندپی افزود: البته در این مسیر یک سری مشکلاتی نیز وجود داشته است که نیاز به هماهنگی دارد به ویژه که برخی از واحدها فاقد متقاضی هستند که اغلب در تعاونی‌هایی است که یا مجمع آن شکل نگرفته یا فعالیت‌ها به درستی انجام نشده است.

استاندار تهران گفت: در استان تهران ۱۲ هزار و ۶۰۱ نفر برای مسکن ملی ثبت نام کرده بودند که واجد شرایط بودند و ۱۰ هزار نفر تاکنون پول آن را واریز کرده اند که در واقع این طرح طرح ملی است و رئیس جمهور و وزارت راه و شهرسازی دنبال آن هستند.

کد خبر: ۹۰٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha