۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
 ۱۶ مورد رفع تصرف از اراضی ملی در استان همدان محقق شد
فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان:

۱۶ مورد رفع تصرف از اراضی ملی در استان همدان محقق شد

همدان - فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی همدان با اشاره به ۱۶ مورد رفع تصرف اراضی ملی در همدان گفت: برای حفظ و نگهداری از اراضی ملی از همه ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش باار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ حمید چراغی گفت: با همکاری ادارات نظارتی و پیرو بازدید انجام شده و دستورات برای رفع تصرف از اراضی، ۴۴۱ هزار و ۳۵۰ متر مربع از اراضی ملی که در استان همدان توسط افراد سودجو تصرف شده و در آن نهال کاری و ساختمان نیز بنا شده بود، پس از شناسایی و انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضایی و انتظامی رفع تصرف شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی همدان عنوان کرد:  ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ مورد رفع تصرف از اراضی ملی صورت گرفته که ۱۳ مورد در فروردین ماه و سه  مورد در اردیبهشت ماه انجام شده است.

وی ادامه داد: رفع تصرف از اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴۴۱ هزار و ۳۵۰ متر مربع و به ارزش ۳۸ میلیارد تومان در مناطق حیدره، گنجنامه، صدف، خاکو و مریانج توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان انجام شده است.

چراغی ادامه داد: راه و شهرسازی همدان با توجه به اهمیت اراضی ملی به عنوان سرمایه های ارزشمند، از تمام ظرفیت های موجود درون سازمانی و برون سازمانی در تعامل با دیگر نهادهای مرتبط از جمله دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و ثبت اسناد، استفاده بهینه خواهد کرد تا ریشه زمین خواری و تصرفات اراضی ملی را بخشکاند.

کد خبر: ۹۰٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha