۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۲
مراکز اقامتی هیچ مسافری را پذیرش نمی‌کنند/ پایش ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در هفت نقطه
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مراکز اقامتی هیچ مسافری را پذیرش نمی‌کنند/ پایش ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در هفت نقطه

یاسوج - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هتل‌ها، رستوران ها، مراکز گردشگری و اقامتی استان از پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی معذور هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین کلانتری چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از ورودی‌های شهر یاسوج و محل غربالگری در جمع خبرنگاران افزود: شرایط برای پذیرش گردشگر و مسافران نوروزی در استان را نداریم و اگر کسی قصد مسافرت و گردش در این استان را دارد آن را تا عید فطر به تعویق بیندازد.

وی بیان داشت: مردم نیز حضور در بیرون از منزل را فقط برای تامین مایحتاج مورد نیاز خانواده انجام دهند و به توصیه ها توجه داشته و مسائل بهداشتی را نیز رعایت کنند تا روند انتقال این بیماری مختل و این ویروس ریشه کن شود.

استاندار افزود: اقدامات صنوف مختلف نیز که تعطیلی جمعه بازار، پاساژها، مغازه ها، رستوران ها و سالن های غذاخوری  را به دنبال داشت، شایسته بود.

کلانتری با بیان اینکه در ورودی های استان در هفت نقطه غربالگری به شدت و شبانه روزی انجام می شود، اظهار داشت: همه خودروهای دارای سرنشین چه بومی و چه غیربومی استان باید معاینه اولیه را انجام دهند.

وی تصریح کرد: افراد در صورت داشتن علائم بیماری باید برای نگهداری و مراقبت به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال یابند و چنانچه فردی با داشتن علائم بیماری از این کار سر باز زد، مطابق قانون رفتار می شود و مسافرینی نیز که از استانی های دیگر وارد این استان می شوند چنانچه علائم بیماری کرونا داشته باشند از آن‌ها مراقبت و نگهداری می شود و هزینه درمان هم برعهده خودشان است.

کد خبر: ۸٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha