۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
جدول خاموشی های برق احتمالی تهران اعلام شد| قطعی برق در ۱۷۰ نقطه پایتخت

جدول خاموشی های برق احتمالی تهران اعلام شد| قطعی برق در ۱۷۰ نقطه پایتخت

بعد از انتقادات فراوان نسبت به خاموشی های غیر منتظره، توانیر جدول احتمالی خاموشی های تهران را منتشر و اعلام کرد احتمال دارد که برق ۱۷۰ نقطه تهران امروز دوم خرداد قطع شود.

به گزارش بازار، توانیر جدول  احتمالی خاموشی ها را در تهران را منتشر کرده است. طبق اعلام توانیر احتمال دارد که برق ۱۷۰ نقطه تهران امروز دوم خرداد قطع شود و برای اطلاع از آن باید به سایت شرکت توزیع برق تهران مراجعه کنند.

 البته سخنگوی صنعت برق  به بازار می گوید که بخشی از خاموشی هایی که در کشور رخ می دهد ناشی از نقص فنی است و ربطی به خاموشی های برنامه ریزی شده ندارد.  

به گفته مصطفی رجبی مشهدی، قطعی برق  در برخی نقاط ممکن است ناشی از فرسودگی شبکه یا پارگی خطوط باشد که همین امر موجب قطعی برق شده است که همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تعمیرات لازم کرده تا شاهد قطعی طولانی برق نباشیم.

به گفته این مقام مسئول در صنعت برق در قالب این اپلیکیشن به مردم زمان قطعی‌های برق اعلام می‌شود، همچنین برای هر استان سقف مصرف برق تعیین شده است که با عبور از این میزان تعیین‌شده، انتشار برنامه خاموشی‌ها و اعمال آن برای مدیریت شبکه برق به شرکت‌های توزیع واگذار شده است که مردم از طریق سایت این شرکت‌ها در جریان برنامه‌های احتمالی قرار خواهند گرفت.

البته شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست در صورت بروز هرگونه مشکل در تأمین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل پیوست اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده می‌شود.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مردم درخواست کرد با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، این شرکت را در تأمین برق تهران بزرگ یاری کنند

جدول خاموشی‌های احتمالی امروز تهران را در اینجا مشاهده کنید.

کد خبر: ۸۹٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha