۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
گازسوز شدن ۳۷۰۰ دستگاه خودروی سواری و وانت بار در استان همدان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:

گازسوز شدن ۳۷۰۰ دستگاه خودروی سواری و وانت بار در استان همدان

همدان - روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از گاز سوز شدن سه هزار و ۷۲۶ دستگاه خودروی سواری و وانت بار استان همدان با استفاده از تسهیلات وزارت نفت خبر داد.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار از استقرار و حرکت سه هزار و ۷۲۶ دستگاه خودروی سواری و وانت بار استان همدان روی ریل گازسوز شدن با استفاده از تسهیلات وزارت نفت خبر داد.

روستایی گفت: از ابتدای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی تاکسی و وانت بار به گازسوز تا کنون مراحل اجرایی طرح برای سه هزار و ۱۷۴ دستگاه از این نوع خودروها که واجد شرایط بودند به پایان رسیده و دوگانه‌سوز شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پروژه دوگانه سوزشدن خودروهای اینترنتی و آژانس نیز در جریان است، از تبدیل ۵۲ دستگاه خودرو از این دست خبر داد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه هزینه ها برای گازسوزکردن خودروها، نسبت به ظرفیت مخازن و تجهیزات لازم و نوع خودرو متفاوت است، بیان کرد: به طور میانگین دوگانه سوز کردن هر خودرو حدود ۱۰۰ میلیون ریال هزینه دربردارد که خوشبختانه وزارت نفت این هزینه را تقبل کرده است.

روستایی ادامه داد: کارشناسان منطقه به طور مستمر از هفت کارگاه مجاز تبدیل در استان همدان بازدید و از نزدیک روند و نحوه انجام کار را مورد نظارت و پایش قرار می دهند.

وی افزود: تنوع بخشی در سبد سوخت دارای مزیت های متعددی است و در ادامه سیاست های حمایتی وزارت نفت، تمامی هزینه های گازسوزکردن خودروهای عمومی از جمله تاکسی و وانت بار و همچنین حدود۸۰ درصد از بار مالی مورد نیاز برای گازسوزکردن مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها رایگان است.

روستایی اظهار کرد: برای هر دو دسته از مشمولان طرح، متقاضیان باید در سامانه اینترنتی GCR.NIOPDC.IR ثبت نام کرده، کارگاه مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در صف انتظار قرار گیرند تا به محض اعلام، برای دوگانه سوز شدن خودروی خود مراجعه کنند.

کد خبر: ۸۹٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha