۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
اجرای پروژه‌های گازرسانی در ۱۱۷ روستای اردبیل
مدیر عامل شرکت گاز اردبیل خبر داد:

اجرای پروژه‌های گازرسانی در ۱۱۷ روستای اردبیل

اردبیل- اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز اردبیل گفت: در سال گذشته تعداد ۶۸ روستا در اقصی نقاط استان گازدار شده و پروژه‌های اجرایی به ۱۱۷ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

سردار اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، مهمترین رویکرد شرکت گاز را در گام دوم انقلاب ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات به مشترکین دانست و اظهار داشت: در همین راستا طی سال گذشته اقدامات ارزنده ای در خصوص توانمند سازی نیروهای امدادی، کنتورخوانی و گازبان انجام یافته است.

وی بیان کرد: آموزش نیروهای عملیاتی در اداره کل فنی و حرفه‌ای، توسعه و تکمیل سامانه ثبت و کنترل مصارف غیرمجاز مشترکین، ثبت اطلاعات علمک‌های مشترکین و توسعه امکانات نرم افزار قرائت آنی، تعویض قریب به ۶۵ هزار کنتور در راستای کاهش هدر رفت گاز طبیعی و بازدیدهای ادواری سازماندهی شده از نواحی گازرسانی در راستای کنترل و توان افزایی نیروهای عملیاتی و سنجش آمادگی این نیرو ها نمونه ای از این اقدامات است.

مدیر عامل شرکت گاز اردبیل افزود: در سال گذشته تعداد ۶۸ روستا در اقصی نقاط استان گازدار شده است و پروژه‌های اجرایی به ۱۱۷ روستای دیگر نیر در دست اقدام است که با اتمام این تعداد بیش از ۹۸ درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند و شرکت گاز برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور ارائه خدمات گازرسانی، نگهداری و تعمیرات به هنگام از تجهیزات و تاسیسات را انجام می دهد تا در تمام ایّام سال گاز ایمن و پایدار به مشترکان تحویل دهد.

اسماعیلی گفت: استان اردبیل در سال گذشته با توجه به ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی در شهرها و ۹۶ درصدی در روستاهای استان جزو استانهای سبز از لحاظ گازرسانی محسوب می‌شود.

کد خبر: ۸۹٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha