۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
داد و ستد ۵ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی

داد و ستد ۵ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی

در جلسه معاملاتی دیروز اول خرداد ماه در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران، ۳۰ هزار قرارداد معادل ۵ میلیون و ۴۰ هزار کیلووات ساعت برق مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از بورس کالا، در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق)   نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ و ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ و ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ گشایش یافتند. همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴ ۰۰/۰۳/۰۵پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

همچنین امروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سمیعا۰۰۲) ۱۳۰ هزار و ۲۳۶ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۱۷۰۲ میلیارد و ۷۱ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۶۸۰ ریال و در نماد (سنفت۰۰۱) ۲۶۱۰ قرارداد با ارزش ۳۰ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ۶۳۶ هزار و ۴۰۰ ریال معامله شد.

لازم به ذکر است در بازار عمده فروشی برق ۳۰ هزار قرارداد به ارزش یک میلیارد و ۹۵۸ میلیون و۴۰۰ هزار ریال معادل ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

کد خبر: ۸۹٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha