۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
آغاز تولید قطعات خودروهای سنگین در اردبیل
با کمک صندوق کارآفرینی امید صورت می‌گیرد؛

آغاز تولید قطعات خودروهای سنگین در اردبیل

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: با پرداخت چهار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره صندوق کارآفرینی امید، تولید انواع قطعات یدکی خودروهای سنگین در استان اردبیل آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو در جریان بازدید از شرکت قطعه‌سازان آراتا آذر اردبیل اظهار کرد: این مجموعه تولیدی با هدف کسب سهمی از بازارهای داخلی و جهانی در زمینه تولید و عرضه انواع قطعات یدکی خودروهای سنگین با توانمندی منحصر به فرد به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهنام‌جو ضرورت تولید قطعات با کیفیت منطبق بر استانداردهای جهانی را یادآور شد و تصریح کرد: در سال‌های اخیر تولید قطعات مهم و با کیفیت توانمندی‌های منحصر به فردی را در جلب رضایت مشتریان به وجود آورده و استان اردبیل نیز به قطب صنعت تولید قطعات خودرویی تبدیل می‌شود.

وی تلاش این مجموعه را با تکیه بر سطح مهارت و دانش و دستیابی به تکنولوژی‌های برتر محصولات، انجام طراحی مناسب محصولات با کیفیت اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود در این زمینه تولیدات و عرضه محصولات به بازار همراه با جلب رضایت بیشتر باشد.

استاندار اردبیل به در حال احداث بودن کارخانه تولید پروفیل یو. پی. وی. اس اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با حل مشکل برق و گاز این مجموعه و تکمیل ساختمان در اولین فرصت این کارخانه و مجتمع صنعتی نیز با اشتغالزایی مناسب فعالیت خود را آغاز کند.

بهنام‌جو در بازدید از مجتمع تولیدی خادم وطن در اردبیل نیز خاطر نشان کرد: این مجموعه تولیدی نیز قادر است فوم، پنجره‌های پی. وی. سی و دو جداره را با ظرفیت بالا و اشتغالزایی ۹۰ نفر رقم بزند که تولید این محصولات با توجه به بازار خارجی و کشورهای همسایه می‌تواند یک قابلیت منحصر به فرد باشد.

کد خبر: ۸۹٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha