۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
صدور مجوز ۱۰ شهرک جدید مسکونی کفاف نیاز یزد را نمی‌دهد
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

صدور مجوز ۱۰ شهرک جدید مسکونی کفاف نیاز یزد را نمی‌دهد

یزد- نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه مسکن جوانان یزدی اعلام کرد که حتی صدور ۱۰ مجوز جدید برای احداث شهرک در این استان پاسخگوی نیاز جوانان نیست.

به گزارش بازار، محمدصالح جوکار در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان یزد به مشکلات مسکن جوانان اشاره کرد و گفت: جمعیت در حال افزایش است و نیاز به مسکن هم روز به روز بیشتر می‌شود و اگر کاری برای این موضوع انجام نشود، قطعا استان با مشکل جدی روبه‌رو می‌شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: فرصت‌ها کم است و باید از هر ظرفیتی که به وجود می‌آید برای رفع مشکل مسکن جوانان بهره‌گیری کنیم.

جوکار تاکید کرد: اگر حتی همین الان ۱۰ مجوز شهرک جدید هم برای استان بگیریم کم است و قطعا نیاز جوانان استان در آینده‌ای نزدیک بسیار بیشتر از این چیزی است که الان فکر می‌کنیم.

تأمین زمین‌های مسکن ملی در یزد
محمدعلی طالبی نیز در این خصوص به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: برای رفع دغدغه‌های این طرح، مسئولان کنار هم نشسته و تصمیمات خوبی در این حوزه گرفتند و خوشبختانه توانستیم زمین‌های موردنیاز را تامین کنیم.

استاندار یزد افزود: الان هم باید مطالعات دقیقی انجام شود که بتوانیم برای نیاز آیندگان جانمایی دقیقی برای شهرک‌های جدید انجام دهیم و مطمئن باشیم که مشکلات را در این حوزه برطرف خواهد کرد.

طالبی با بیان اینکه خوشبختانه در استان یزد همراهی و همکاری بسیار خوبی برای رفع مشکلات مسکن جوانان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در مسیر رفع مشکلات قرار گرفته و ادارات باید از آن استفاده کنند.

کد خبر: ۸۹٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha