۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
مرزهای آذربایجان غربی با ترکیه بسته شد
تا ۱۵ فروردین سال آینده؛

مرزهای آذربایجان غربی با ترکیه بسته شد

ارومیه- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مرزهای آذربایجان غربی تا پانزدهم فرودین ۹۹ بسته شد.

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان، جلیل جباری با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه ستاد استانداری مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا ویروس، مرزهای آذربایجان غربی با کشور ترکیه تا پانزدهم فروردین ۹۹ بسته است و ترددهای مسافرتی در این مبادی انجام نخواهد شد. همچنین مرزهای تردد مسافرتی این استان با عراق و جمهوری آذربایجان تا اطلاع ثانوی بسته است.

او افزود: با توجه به اینکه در برخی شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و گروه‌ها و شبکه‌های مجازی، تبلیغاتی مبنی بر برگزاری انواع کنسرت‌ها و فیستوال‌ها در کشورهای همجوار صورت می‌گیرد لذا هموطنان و همشهریان لازم است که از موضوع بسته بودن مبادی مرزی اطلاع داشته و به این آگهی‌ها که بعضا دنبال کلاهبرداری و سو استفاده هستند توجه نداشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد:موضوع بسته بودن مرزهای استان قبلا به صورت رسمی به همه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ابلاغ شده و این دفاتر هیچگونه فعالیتی در زمینه تبلیغات سفرهای برون مرزی، جذب و پذیرش مسافر ندارند و در صورت مشاهده، با متخلفین برابر با قانون برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۸٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha