۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
۸ مرکز در زنجان آماده دریافت کلزا کشاورزان است/ خرید ۵۱۷ تن
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۸ مرکز در زنجان آماده دریافت کلزا کشاورزان است/ خرید ۵۱۷ تن

زنجان- ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در زنجان از اواسط اردیبهشت ماه سالجاری آغاز شده و هشت مرکز آماده دریافت کلزا کشاورزان است.

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در استان زنجان از ۳۰ اردیبهشت ماه سالجاری آغاز شده است، گفت: هشت مرکز در استان آماده دریافت کلزا کشاورزان استان است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از یک هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به کشت کلزا اختصاص یافته است، اظهار کرد: نپتون، گابریلا و اوکاپی ارقام کشت شده کلزا در زنجان است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه دانه هایی روغنی خریداری شده از کشاورزان استان زنجان به کارخانه های روغن کشی فرستاده می شود، گفت: با توجه به قیمت بالا و خرید تضمینی سطح زیر کشت محصول کلزا هر سال افزایش می یابد. 

ایزدی با بیان اینکه شهرستان طارم بیشترین کشت کلزا در استان را دارد، تاکید کرد: در سال گذشته هم خرید کلزا از کشاورزان ۵۱۷ تن بود. 

وی ابراز کرد: دانه‌های روغنی خریداری شده از کشاورزان استان زنجان بلافاصله به کارخانه‌های روغن کشی ارسال می‌شود و کشاورزان استقبال خوبی از کشت کلزا دارند. 

کد خبر: ۸۹٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha