۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
۴۶ درصد اعتبارات تملک دارایی مازندران تخصیص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۴۶ درصد اعتبارات تملک دارایی مازندران تخصیص یافت

ساری - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: تاکنون بیش از ۴۶ درصد اعتبارات تملک دارایی استان به میزان بیش از هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

مفید غلامی در گفتگو با خبرنگار بازار، مجموع اعتبارات تملک و دارایی درنظر گرفته شده و مصوب سال جاری را برای استان بیش از هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: این میزان بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که معادل ۴۶ درصد اعتبارات تملک استانی سال جاری است.

وی همچنین با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد اعتبارات مصوب هزینه ای نیز تخصیص داده شده است، رقم کل اعتبارات تخیص یافته را بیش از ۹۳۳ میلیارد تومان بیان کرد.

غلامی با بیان اینکه ماهانه ۴۲۰ میلیارد ریال حقوق و مزایا در استان پرداخت می شود، تصریح کرد: با توجه به افزایش میزان حقوق و میزا این رقم در سال آینده ۱۵۰ میلیارد ریال افزوده خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران درباره اینکه آیا اعتباری برای پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس به استان تخصیص داده شده است، نیز گفت: دو میلیارد تومان برای تجهیز اولیه برخی ادارات و دو میلیارد تومان اعتبار تنخواه به استانداری تخصیص داده شده است.

وی تصریح کرد: در ممجوع بیش از شش میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز ادارات تخصیص داده شده است.

کد خبر: ۸٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha