۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
۶۱ درصد اعتبارات عمرانی مازندران تخصیص یافت
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۶۱ درصد اعتبارات عمرانی مازندران تخصیص یافت

ساری- فتح الله پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: ۶۱ درصد اعتبارات عمرانی سال قبل استان به میزان دو هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

فرج الله فتح الله پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار کل اعتبارات عمرانی ابلاغ شده به استان را در سال قبل سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان دو هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با اظهار این که ۶۱ درصد اعتبارات ابلاغی تخصیص یافته است، ادامه داد: از این میزان هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تخصیص نقدی و ۵۶۵ میلیارد تومان تخصیص اسنادی و اوراق است.

وی ادامه داد: در حوزه اعتبارات هزینه ای، دو هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان صرف شده است و در مجموع هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع اعتباری استانی است.

فتح الله پور یادآور شد: ۵۳۰ میلیارد تومان برای طرح های ملی و استانی اعتبارات درنظر گرفته شد و ۷۰.۴ درصد اعتبارات استانی و مابقی مربوط به طرح های ملی و استانی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با عنوان این که بخشی از اعتبارات در قالب ردیف های بودجه تخصیص داده شده است، افزود: آب بندان ها و سردهنه ها از کارهای مهم استان بود و در سال قبل شاهد رشد سه برابری اعتبارات در این بخش بودیم و ۸۱ درصد اعتبارات آن تخصیص یافته است.

کد خبر: ۲۸۱٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha