۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کشف ۷۶ مزرعه رمز ارز و شناسایی یک هزار و ۷۰۳ ماینر در استان همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

کشف ۷۶ مزرعه رمز ارز و شناسایی یک هزار و ۷۰۳ ماینر در استان همدان

همدان - جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از کشف ۷۶ مزرعه رمزارز و شناسایی یک هزار و ۷۰۳ ماینر در مجموع با توان مصرفی سه هزار و ۵۳ کیلووات تاکنون در استان همدان خبر داد.

شیرزاد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف برای عبور از پیک بار گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و بالا رفتن مصرف برق در این ایام باید به منظور جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته، نسبت به کاهش مصرف برق توجه جدی داشت.

وی همچنین با بیان اینکه شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز ادامه دارد بر پیشگیری از سرقت انرژی توسط استخراج‌کنندگان غیرمجاز ارز دیجیتال تاکید کرد و گفت: ۲۳ اکیپ در زمینه شناسایی رمز ارز فعال هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از شناسایی تعداد ۱۳۵ مورد مشترک مشکوک به استخراج رمز ارز دیجیتال و برنامه‌ریزی به منظور سرکشی، کنترل و بازرسی آنها خبر داد و با اشاره به کشف ۷۶ مزرعه رمزارز و شناسایی یک هزار و ۷۰۳ ماینر در مجموع با توان مصرفی سه هزار و ۵۳ کیلووات تاکنون در استان همدان گفت: از این تعداد هشت مزرعه رمزارز و ۶۴ ماینر در مجموع با توان مصرفی ۱۳۴ کیلووات در سال جاری کشف شده است.

وی با تأکید بر آماده به کاری مولدهای اضطراری گفت: طی سال گذشته تمام مراکز حیاتی، حساس و مهم استان همدان شامل ۲۰۰ مرکز بازدید و آماده بکاری مولدهای برق اضطراری آنها تست و گزارش آن به دفتر مدیریت  بحران و پدافند غیر عامل ارسال  شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یادآور شد: اردیبهشت ماه سال جاری نیز بازدید از تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان انجام و گزارش آماده به کاری مولدهای اضطراری این مراکز که بالغ بر ۳۳ مرکز است به دفتر مدیریت بحران و پدافندغیر عامل ارسال شد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف برق و احتمال بروز قطع برق، اطلاع‌رسانی لازم به ادارات و صنایع زیر مجموعه برای آمادگی و استفاده از مولدهای برق اضطراری انجام شده است.

جمشیدی عنوان کرد: در خصوص شناسایی و بکارگیری مولدهای خودتامین برای عبور از پیک بار نیز تاکنون ۴۸ تفاهم‌نامه با قدرت نامی ۱۰.۵۳ مگاوات با صنایع استان به امضاء رسیده است.
 

کد خبر: ۸۹٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha