۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
حمایت از طرح‌های احداث نیروگاه‌های تولید پراکنده در زنجان
مدیرعامل برق منطقه ای زنجان خبر داد

حمایت از طرح‌های احداث نیروگاه‌های تولید پراکنده در زنجان

زنجان- خلجی، مدیرعامل برق منطقه ای زنجان گفت: شرکت برق منطقه‌ای زنجان از طرح‌های احداث نیروگاه‌های تولید پراکنده در استانهای زنجان و قزوین استقبال و حمایت‌ حداکثری می کند.

علی خلجی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برق برای صنایع و تامین برق پایدار برای رونق تولید بسیار مهم است، گفت:  باید برق به صورت پایدار برای صنایع تامین شود. 

وی با بیان اینکه پیک بار امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار زودتر آغاز شده است، اظهار کرد: باید برای حفظ شبکه و پیشگیری از خاموشی‌های ناخواسته مدیریت مصرف را شروع کنیم و در این خصوص صنایع باید همکاری لازم را داشته باشند. 

مدیرعامل برق منطقه ای زنجان گفت: در پیک بار تابستان گذشته مشترکان اختصاصی این شرکت با همکاری به موقع و کاهش مصرف خود در ساعات اوج ما را در حفظ شبکه همراهی کردند و امیدواریم امسال هم  این همکاری تقویت شود. 

خلجی با بیان اینکه شرکت برق منطقه ای زنجان برای راه‌اندازی نیروگاه‌ها توسط صنایع بزرگ منطقه حمایت لازم را دارد، گفت: شرکت برق منطقه‌ای زنجان از طرح‌های احداث نیروگاه‌های تولید پراکنده استقبال و حمایت‌ حداکثری را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مصرف انرژی به خصوص برق با بهره‌وری رابطه مستقیم دارد، تاکید کرد: باید با راهکارهای مختلف از تلفات انرژی پیشگیری کنیم چرا که به همان اندازه در تولید بازدهی مثبت بیشتری را خواهیم داشت. 

مدیرعامل برق منطقه ای زنجان با بیان اینکه برای حمایت از تولید باید از صنایع حمایت شود، ابراز داشت: با همکاری صنایع بزرگ در استان‌های زنجان و قزوین باید خاموشی‌ها را به حداقل برسانیم. 

کد خبر: ۸۹٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha