۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
حضور ۵۰ درصدی کارمندان عادی ادارات از فردا
معاون استاندار تهران اعلام کرد

حضور ۵۰ درصدی کارمندان عادی ادارات از فردا

پاشا، معاون استاندار تهران گفت: اکنون تهران در وضع نارنجی قرار دارد و از فردا، اول خرداد کارمندان و کارکنان ‌ادارات سطح پایتخت در مشاغل عادی با ۵۰ درصد ظرفیت باید فعال باشند.

به گزارش بازار، غلامرضا عباس پاشا گفت: طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور که برای حضور کارمندان در ادارات و دستگاه‌های سراسر کشور در مناطق با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد تعریف و اعمال شده است، حضور کارکنان و کارمندان ادارات در شرایط نارنجی ۵۰ درصد است. اکنون با توجه به شرایط شهر تهران که نارنجی است از فردا متناسب با آن شرایط دورکاری اعمال می‌شود.

وی گفت: بنابراین از فردا ادارات سطح پایتخت با مشاغل حساس و اضطرای حداقل با ۷۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: البته افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند در بحث دوری کاری ۵۰ درصد کارکنان و کارمندان ادارت دستگاه‌ها در اولویت قرار دارند.

وی گفت: استفاده از ظرفیت کارمندان در دیگر شهرستان‌های استان تهران نیز براساس وضعیت هشدار، قرمز، نارنجی و زرد متفاوت است که متناسب با آن شرایط، دورکاری شان اعمال می‌شود.

عباس پاشا افزود: ساعت کار کارمندان در شریط کرونا مطابق با دستورالعمل جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا همانند قبل از ساعت (۷:۳۰) دقیقه صبح تا (۱۴:۳۰) بعدازظهر است.

وی همکاری کارمندان ادارات در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته ۷۳ درصد از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بر رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی فردی در ادارات مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

کد خبر: ۸۹٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha