۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
بیش‌از یک میلیارد تومان به پژوهش‌های سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان:

بیش‌از یک میلیارد تومان به پژوهش‌های سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

زاهدان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع یک میلیارد و ۲۸ میلیون تومان برای چهار پژوهش کاربردی در استان اختصاص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب‌اول در نخستین نشست کارگروه آموزش، پژوهش، نوآوری و فناوری سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های این کارگروه به صورت ماهیانه مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که برای بخش پژوهش در سیستان و بلوچستان متصور هستیم ۲ موضوع مهم در این نشست مطرح شد که ارائه گزارش عملکردی از اعتبارات بند «ز» تبصره ۹ قانون بودجه پارسال مربوط به سهم پژوهش در استان، از آن جمله است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستور کار دوم که حائز اهمیت است افزود: در خصوص بند «ح» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۹۹ که در سال ۱۴۰۰ به بند «و» تبصره ۹ تبدیل شده و استفاده از ۴۰ درصد هزینه امور پژوهشی شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت است که ظرفیت بسیار خوبی محسوب می‌شود و دانشگاه‌ها می‌توانند از این محل برای امور پژوهشی که در راستای سیاست‌های آمایش استان هستند عناوین پژوهشی را در جهت حل مشکلات ارائه کنند.

کد خبر: ۸۹٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha