۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
۹ شهرک صنعتی در قزوین فاقد تجهیزات آتشنشانی هستند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین:

۹ شهرک صنعتی در قزوین فاقد تجهیزات آتشنشانی هستند

قزوین- مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: ۹ شهرک صنعتی فعال در استان، فاقد تجهیزات آتشنشانی هستند که یک زنگ خطر و هشدار به شمار می‌رود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، قدرت الله مهدیخانی اظهار داشت: قزوین به رغم اینکه استانی صنعتی است ولی مشکلات زیادی در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی به ویژه در شهرک های صنعتی دارد که باید تدابیر لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی همچنین گفت: سال گذشته ۴۰۲ واحد صنعتی را در استان شناسایی کرده ایم که امکان وقوع حریق و آتش سوزی در آنها وجود دارد و یک زنگ خطر برای استان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین افزود: از سوی دیگر ما معین استان تهران و استان های مجاور در هنگام وقوع حوادث و سوانح هستیم و باید به آنها خدمات بدهیم درحالی که اگر در دو نقطه استان به صورت همزمان آتش سوزی داشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

مهدیخانی با اشاره به آتش سوزی مزارع و اراضی استان در فصل گرما، افزود: سال گذشته بیش از دو هزار هکتار آتش سوزی در اراضی و مراتع استان به وقوع پیوست که حدود ۹۰ میلیارد تومان خسارت در پی داشت.

وی اضافه کرد: بیشتر این آتش سوزی‌ها در قزوین، کوهین و الموت بوده که شدیدترین خسارت‌ها را برجا گذاشته و عامل اغلب آنها نیز انسانی بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: سال گذشته ۲۵ پرونده برای افراد و عوامل انسانی دخیل در این آتش سوزی‌ها تشکیل شد و انتظار داریم محکومیت این افراد به منظور بازدارندگی اطلاع رسانی شود

کد خبر: ۸۹٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha