۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
۵ بیمارستان جدید آماده تحویل به وزارت بهداشت است
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها:

۵ بیمارستان جدید آماده تحویل به وزارت بهداشت است

نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده بودن پنج پروژه بیمارستانی برای تحویل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان با بیان اینکه همزمان با آغاز شیوع کرونا در کشور تلاش مضاعفی برای تکمیل زیرساخت‌های درمانی مورد نیاز شد، گفت: نتیجه تلاش مجموعه فنی – مهندسی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در دوران کرونا تاکنون تحویل ۹ پروژه بیمارستانی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود: ۵ پروژه بیمارستانی دیگر نیز آماده تحویل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در میان آنها چهار بیمارستان قابلیت آغاز تجهیز و پذیرش بیمار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی  با اشاره به دشواری فعالیت‌های عمرانی در دوران کرونا ادامه داد: تلاش کردیم پشتیبان کادر درمان کشور باشیم و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت آنها را فراهم کنیم.

نبیان به برخی از بیمارستان‌های افتتاح شده در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: بیمارستان‌هایی مانند لنگرود، بهشهر، سقز و سینا زرند همه در روزهایی به بهره‌برداری رسیدند که نیاز به فضای مطلوب برای خدمات‌دهی به بیماران وجود داشت.

به گزارش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی تأکید کرد:  باوجود تنگناهای مالی تکمیل بناهای بیمارستانی در اولویت این سازمان قرار دارد.

کد خبر: ۸۹٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha