۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
۲۰ درصد ماسک تولید شده در استان سمنان صرف نیاز بومی می‌شود
استاندار سمنان:

۲۰ درصد ماسک تولید شده در استان سمنان صرف نیاز بومی می‌شود

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به اینکه ۲۰ درصد ماسک تولید شده در استان صرف نیاز بومی می‌شود، گفت: ۸۰ درصد ماسک‌های تولیدی به تهران ارسال می‌شود تا در کل کشور توزیع شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌رضا آشناگر ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولید ماسک سمنان و در جمع خبرنگاران از اتخاذ تمهیدات لازم برای تولید مایحتاج استان خبر داد و بیان کرد: چهار واحد تولید ماسک و یک واحد تولید دستکش لاتکس به مجموعه واحدهای تولیدی استان افزوده شده اند.

وی با بیان اینکه توزیع دستکش و ماسک و ... به صورت متمرکز انجام می شود اما با رایزنی هایی که صورت گرفته ۲۰ درصد تولید استان سمنان صرف نیاز بومی می شود.

تولید الکل و لاتکس در استان سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه ۸۰ درصد تولیدات ماسک استان به تهران ارسال می شود تا در سراسر کشور توزیع شود، تاکید کرد: به فرماندار گرمسار اعلام کرده ایم که ابتدا ۲۰ درصد نیاز استان را مد نظر قرار دهند.

آشناگر همچنین گفت: یک کارگاه تهیه دستکش لاتکس هم به مجموعه واحد های تولیدی استان افزوده شده و به تامین نیاز استان کمک می کند.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی در تهیه ضد عفونی کننده ها الکل است که در این زمینه رایزنی هایی صورت گرفته است همچنین کاخانه قند شاهرود نیز برای تامین و ساخت الکل در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۸٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha