۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
اجرای ۲ طرح مرغداری گوشتی ۳۰۰ هزار قطعه ای در ملایر
معاون استاندار همدان خبر داد:

اجرای ۲ طرح مرغداری گوشتی ۳۰۰ هزار قطعه ای در ملایر

همدان - معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه مانع زدایی از تولید اولویت مهم شهرستان ملایر است از اجرای دو طرح مرغداری گوشتی ۳۰۰ هزار قطعه ای و مرغ مادر در ملایر خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، قدرت الله ولدی با تاکید بر اینکه مانع زدایی از تولید اولویت مهم شهرستان ملایر است از اجرای دو طرح مرغداری گوشتی ۳۰۰ هزار قطعه ای و مرغ مادر در ملایر خبر داد.

وی پشتیبانی و حمایت از تولید و مانع زدایی از طرح های تولیدی را از اولویت مهم در راستای تحقق شعار سال دانست و گفت: بستر ورود سرمایه گذاران در ملایر مهیا است و حمایت و مانع زدایی از تولید و ارتقای ظرفیت های تولیدی به ویژه طرح های توسعه ای در این شهرستان از اولویت های اصلی است.

ولدی ضمن تقدیر از سرمایه گذارانی همچون حجت الله ترکاشوند که به جد در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند، اجرای دو طرح توسعه ای مرغداری گوشتی ۳۰۰ هزار قطعه ای و مرغ مادر را گامی مهم توسعه این بخش برشمرد و افزود: اینکه چنین سرمایه گذارانی مال و سرمایه خود را برای خدمت به مردم و در راه تولید هزینه می کنند، اقدامی ماندگار و مورد رضایت خداوند و زمینه ساز توسعه شهرستان است.

معاون استاندار همدان یاداور شد: به گفته سرمایه گذار ۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای این طرح برآورد شده و به طور مستقیم برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۸۹٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha