۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
چشم انداز مثبت بازارهای پلی اتیلن در جهان| توزیع ۹۶ درصد سود قابل تقسیم
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول عنوان کرد

چشم انداز مثبت بازارهای پلی اتیلن در جهان| توزیع ۹۶ درصد سود قابل تقسیم

بحرینی، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در مجمع عمومی صاحبان سهام به تشریح فعالیت‌های سال ۱۳۹۹ این شرکت پرداخت و گفت: با تولید یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن انواع محصولات بالاترین رکورد تاریخ شرکت رقم خورد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، امیر حسین بحرینی، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، با اشاره به رشد ۱۶۳ درصدی سود خالص نسبت به دوره مشابه سال قبل افزود: تولید حدود ۱۱۰ هزار تن محصول بیشتر نسبت به سال قبل و بازگشت قیمت محصولات به محدوده منطقی قبل از شوک ناشی از پاندمی کرونا از دلایل مهم دستیابی به سود ۱۱ هزار میلیارد تومانی (معادل ۵۳۰ میلیون دلار) در سال ۱۳۹۹ است که بالاترین رکورد سودآوری ارزی و ریالی در تاریخ شرکت به شمار می آید.

آخرین خبر ازطرح های توسعه و پیش بینی ۱۱۰ میلیون دلار سود جدید
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول یادآور شد: پروژه احداث واحد پلی‌اتیلن جدید شرکت با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال که  تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید، بدون شک مهمترین اتفاق در حوزه کسب و کار و سودآوری شرکت است که پس از زمان بهره‌برداری مجتمع در سال ۸۷ به وقوع پیوسته است.

وی از آغاز طرح جدید دیگری با عنوان پروژه ۱۶۵ هزار تنی جداسازی محصول جانبی C۳+ سخن گفت و ابراز امیدواری کرد: اجرای آن، با افزایش سودآوری از طریق تکمیل زنجیره ارزش و پایداری تولید واحد الفین، محقق شود.

وی با اشاره به چشم انداز مثبت تقاضا در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در بازار پلی اتیلن جهانی تصریح کرد: با پشت سر گذاشتن بحران جدی اقتصادی ناشی از کرونا، قیمت های جهانی پلی اتیلن در سال ۱۴۰۰ بیشتر از متوسط قیمت های سال ۱۳۹۹ پیش بینی می شود.

توزیع ۹۶ درصد سود قابل تقسیم
یادآور می شود، بنا براین گزارش مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پلیمر آریاساسول ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه  ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۹۴ درصد سهامداران در محل اصلی شرکت واقع در عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و مجمع با توزیع ۱۱۵۰ تومان به ازای هر سهم  معادل ۹۶ درصد سود قابل تقسیم موافقت کرد. سود سهامداران حقیقی پس از ۱۰ روز، ( ۸ خرداد)  از طریق سامانه سجام توزیع می شود.

کد خبر: ۸۹٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha