۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
توزیع ۶ میلیون کیلوگرم مرغ در استان البرز
رئیس صمت البرز خبر داد

توزیع ۶ میلیون کیلوگرم مرغ در استان البرز

کرج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اعلام توزیع شش میلیون کیلوگرم مرغ در بازار البرز گفت: گران فروشی مرغ قابل قبول نیست و با متخلفان برخورد جدی خواهیم داشت.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی در خصوص آخرین قیمت مرغ گرم تاکید کرد: مرغ گران نشده است و باید طبق همان قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش برسد.

وی با بیان اینکه نظارت و بررسی بر روند فعالیت صنوف با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: در فروردین و اردیبهشت سال جاری یک هزار و ۴۲۳ مورد بازرسی از فروشگاههای عرضه مرغ صورت گرفته که در نهایت منجر به تشکیل ۱۲۷ پرونده به ارزش ریالی ۱۶ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال شده است.

بنا به گفته دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز در فروردین ماه، دو میلیون و ۷۸۶ هزار و ۷۹۳ کیلوگرم و در اردیبهشت ماه سه میلیون و ۶۵۹ هزار و ۸۴۸ کیلوگرم مرغ گرم در استان توزیع شده است.

ربیعی یادآور شد: در روزهای گذشته مرغ گرم به میزان کافی در بازار توزیع شده و هیچ کمبودی وجود ندارد لذا گران فروشی به هیچ وجه قابل قبول نیست و برخورد جدی و قاطع با متخلفان صورت خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم که مرغ را گران‌تر از قیمت مصوب خریداری نکنند و در صورت مشاهده تخلف، فروشگاه گرانفروش را به سامانه ۱۲۴ معرفی کنند.

کد خبر: ۸۹٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha