۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن تبریز- میانه تزریق می‌شود
معاون وزیر راه و شهرسازی:

۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن تبریز- میانه تزریق می‌شود

تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان این‌که راه‌آهن تبریز- میانه به ایستگاه خاوران می‌رسد، گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن تبریز- میانه تزریق می‌شود.

به گزارش بازار، خیرالله خادمی در تبریز اظهار کرد: پروژه راه‌آهن تبریز- میانه که سال گذشته به ایستگاه بستان‌آباد رسیده بود، امسال این خط ریلی به ایستگاه خاوران می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان این‌که راه‌آهن تبریز-میانه تحولی بزرگ در آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌کند، گفت: امسال با بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن تبریز- میانه؛ تبریز به شبکه ریلی متصل می‌شود و تحولی در شبکه ریلی استان آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

وی ادامه داد: میان‌بری که در پروژه راه‌آهن تبریز-میانه ایجاد شده، نزدیک به ۱۳۰ کیلومتر از مسیر تبریز- تهران کمتر کرده و زمان سفر از تبریز به تهران را نیز حدود ۴ تا ۵ ساعت کاهش می‌دهد و این پروژه برای استان بسیار حائز اهمیت است.

خادمی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه راه‌آهن تبریز-میانه افزود: سال گذشته ۸۵۰ میلیارد تومان برای پروژه راه‌آهن تبریز-میانه اعتبار تخصیص یافته بود و امسال ۳۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده؛ اما تا پایان حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن تبریز-میانه اعتبار تزریق می‌شود تا بتوانیم به ایستگاه خاوران برسیم.

کد خبر: ۸۹٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha