۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
خداحافظی تلخ با بیت کوین در راه است؟
در گفتگوی کارشناسان در کلاب هاوس مطرح شد؛

خداحافظی تلخ با بیت کوین در راه است؟

کارشناسان حوزه رمزارز ریزش بیت کوین به قیمت های پایین را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، برخی از کارشناسان و فعالان حوزه رمزارز">رمزارز">رمزارز در کلاب هاوس، اتاقی را با عنوان خداحافظی تلخ با بیت کوین در راه است، به سوالات سرمایه گذاران پاسخ دادند.

میثم سالی فعال این بازار در این باره گفت: حمایت مهم ۴۲۰۰۰ دلاری بیت کوین از دست رفته است و نگرانی در این باره افزایش یافته است. تایم فریم هر چقدر بزرگتر باشد بیشتر روند کلی می تواند دقیق باشد، از تایم فریم های کوتاه مدت را شش برابر بزرگ کنید تا بتوانید درصد خطا را بررسی کند، به عنوان مثال اگر تایم فریم ۱۵ دقیقه است می توانید ضرب در چهار کنید. باید در تایم فریم بالا ایده گرفت و سه تایم فریم پایین معامله را آغاز کرد.

رضا رضایی فعال دیگر بازار رمزارز">رمزارز">رمزارز گفت: حمایت ۴۲۰۰۰ دلاری خیلی مهم بود که از دست رفت و پیش بینی من این بود که این حمایت را از دست بدهد، فعالان بازار رمزارز">رمزارز">رمزارز اگر می خواهند خرید کنند باید صبر کنند، طبق تایم روزانه و هفتگی این حمایت خیلی مهم بود، زمانی که ۱۰ کندل چهارساعته را می بینید باید خط استاتیک و دینامیک را عبور کند و باز هم برگشت بزند، به این تست زدن برای شکستن مقاومت می گویند نه این که در تایم روزانه این اتفاق بیفتد.

بهنام پناهی فعال دیگر بازار رمزارز گفت: تحلیل این است که بیت کوین به سمت ۳۲ هزار واحد رفتن است، یک هفته با بازار رمزارز نباید کاری داشت و منتظر بود که تعیین تکلیف شود، ممکن است بازار به سمت بالا دوباره حرکت کند و دوباره به سمت پایین برود. یک هفته سود نکردن بهتر از این است که کل دارایی از دست برود.

بهمن فلاح کارشناس بازار سرمایه در انتهای این اتاق گفت: پیش بینی بنده این است که بیت کوین تا ۲۲ هزار دلار ریزش کرده و به یک رکود سه ساله برود، اتفاقی که در سال ۲۰۱۸ نیز رخ داد.

کد خبر: ۸۹٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha