۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

اگر شما هم به‌دنبال بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم هستید می­توانید با استفاده از گیفت کارت استیم والت حساب خودتان را شارژ کنید.

به گزارش بازار، استیم یکی از فروشگاه­های بسیار بزرگ بازی­های کامپیوتری است. اغراق نیست اگر بگوییم بازی­هایی که دارد بچۀ سه‌ساله تا آدم ۷۰ساله را سرگرم می‌کند! اگر شما هم خورۀ بازی‌های کامپیوتری هستید؛ با ما همراه باشید تا لیستی از بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم را به شما معرفی کنیم.

بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم
با وجود اینکه از زمان انتشار بازی­های زیر مدتی می­گذرد اما با این وجود هنوز هم ارزش خریدن و دانلود کردن را دارند. اگر شما هم از علاقه‌مندان بازی­های استیم هستید ولی به دلیل قیمت‌های بالایش از خرید منصرف شده­اید؛ با ما باشید تا بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم را بشناسید.

Dead by Daylight .۱

لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

بازی Dead by Daylight جز آن دسته از بازی­های وحشت‌آور است که توسط Behaviour Interactive در سال ۲۰۱۶ ابداع شد. این بازی توانست موفقیت­های بسیار زیادی را به دست آورد و بعدها به‌عنوان یکی از بازی­های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شد. در آوریل ۲۰۲۰ نسخۀ اندروید و ios آن هم وارد بازار شد. این بازی در لیست بازی‌های پرطرفدار اما ارزان استیم وجود دارد؛ چراکه در حال حاضر می‌توانید تنها با قیمتی کمتر از ۱۰ دلار آن را خریداری کنید.

Company of Heroes ۲ .۲

لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیملیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

این بازی یکی از بازی­های جنگی است که داستان آن در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. Company of Heroes ۲ در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تقریباً دو سال بعد نسخه‌های لینوکس و os x آن هم وارد بازار شد. اگر قصد خرید این بازی را از استیم دارید می­توانید جهت شارژ کردن حساب خودتان از گیفت کارت استیم موبوگیفت استفاده کنید و این بازی را با قیمت ۵ دلار خریداری کنید.

Portal ۲ .۳

لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

بازی Portal ۲ برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ وارد بازار شد. در این بازی معماهای متفاوتی به همراه داستان­های جذابی مطرح می‌شود که باعث جذب گیمرهای زیادی شده است. این بازی یک بخش دو نفره هم دارد که بسیار تحسین‌برانگیز و جالب است. Portal ۲ در حال حاضر در استیم تنها ۸ دلار قیمت دارد و شما می‌توانید جهت خرید آن اقدام کنید.

Borderlands GotY .۴

لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیملیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

شاید بازی بردرلنز را به خاطر داشته باشید که بسیار دوست‌داشتنی و محبوب بود. بازی Borderlands GotY درواقع نسخۀ کامل‌تر بازی بردرلنز است. این بازی دارای جلوه­های بصری و نورپردازی بسیار خوبی است. در حال حاضر می­توانید آن را با قیمتی در حدود ۱۰ دلار از استیم خریداری کنید.

Don’t Starve .۵

لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیملیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

یکی از بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم را می­توانیم Don’t Starve بدانیم که یک پیشنهاد فوق‌العاده به حساب می‌آید. داستان این بازی به این صورت است که دانشمندی به نام ویلسون خودش را در دنیای تاریکی­ها می­یابد و در ادامه باید برای بقا بجنگد. زمانی که شما وارد این بازی می‌شوید، مسئولیت ویلسون با شماست؛ پس باید به او آب و غذا برسانید و از نظر ذهنی برای مبارزه با دشمنان سوپرنچرال آماده‌اش کنید. قیمت این بازی در استیم تنها ۸ دلار است.

Undertale .۶

لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

این بازی توسط استدیوی Toby Fox ساخته شده است. داستانش در مورد سقوط بچه‌ای به یک زیرزمین ترسناک و جادویی است. پیشنهاد می­کنیم که حتماً خودتان این بازی جذاب را امتحان کنید. این بازی در سال ۲۰۱۵ برای اولین‌بار آن هم فقط برای کامپیوتر منتشر شد. دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۷ ورژنی از این بازی آمد که امکان نصب بر روی پلی‌استیشن ۴ و کنسول دستی ویتا را هم داشت. یک سال بعد این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ هم قابل نصب بود. این بازی یکی از بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم است که تنها با ۱۰ دلار می­توانید آن را خریداری کنید.

Neverwinter Nights Enhanced .۷

لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

این بازی یکی از بازی­های قدیمی اما پرطرفدار است که در سال ۲۰۰۲ وارد بازار شد. در این بازی دو اصل تعامل و رقابت در اولویت هستند. تا سال ۲۰۰۶ هر سال نسخۀ جدیدی که ادامه‌دهنده نسخۀ قبلی بود وارد بازار می­شد؛ اما نسخۀ ریمستری این بازی با قیمت ۸ دلار در استیم موجود است. اگر بتوانید تخفیف خوبی بگیرید تنها با ۳ دلار هم می­توانید این بازی را بخرید.

Fallout: New Vegas .۸

لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

اولین نسخۀ این بازی در سال ۲۰۱۰ برای ایکس باکس ۳۶۰، کامپیوتر و پلی‌استیشن ۳ وارد بازار شد. اصولاً این بازی را جز درخشان­ترین بازی­های سری فال اوت می­دانند. داستان این بازی از آن دسته داستان­هایی است که از جهتی وحشت‌آور حساب می‌شود و برای افرادی که به‌دنبال هیجان هستند بهترین گزینه محسوب می‌شود. در حال حاضر این بازی تنها با قیمت ۱۰ دلار در استیم به فروش می­رسد.

Syberia ۳ .۹

لیست بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم

این بازی از جمله بازی­های پرطرفدار سبک ادونچر است. جدیدترین نسخۀ این بازی در سال ۲۰۱۷ برای کنسول­ها و رایانه­های شخصی وارد بازار شد. این بازی یکی از بهترین بازی­هایی است که داستان آن مربوط به ماجراجویی است. داستان این بازی مربوط به وکیلی آمریکایی است که به سیبری سفر کرده است. در حال حاضر این بازی تنها با قیمت ۳۰ دلار در استیم عرضه می‌شود.

خب چطور این بازی‌ها را بخریم؟
اگر شما هم به‌دنبال بازی­های پرطرفدار اما ارزان استیم هستید می­توانید با استفاده از گیفت کارت استیم والت حساب خودتان را شارژ کنید. شاید برایتان سوال باشد که اصلاً گیفت کارت چیست؟ خرید و فروش گیفت کارت به چه صورت انجام می‌شود؟ گیفت کارت‌های ارزان و اورجینال را از کجا می‌توانید تهیه کنید؟ و ...

برای فهمیدن جواب سوال‌های بالا لطفاً ادامۀ مطلب را بخوانید.

گیفت کارت چیست؟
گیفت کارت نوعی کارت فیزیکی و یا مجازی است که افراد با تهیه کردن آن و وارد کردن کد روی آن می‌توانند یک اعتبار مجازی کسب کنند. درواقع این‌طور می­توان گفت که این نوع کارت شبیه به کارت شارژهای ایرانسل و همراه اول است که شما می­توانید با وارد کردن کد روی آن به‌اندازه همان مبلغی که روی کارت نوشته شده اعتبار خودتان را شارژ کنید. با خرید این کارت می­توانید انواع بازی­هایی را که در بالا به آن اشاره کردیم دریافت کنید.

گیفت کارت ارزان و اورجینال را از کجا تهیه کنیم؟
در هنگام خرید گیفت کارت توجه کنید که حتماً اورجینال و اصل باشد. برای اینکه بتوانید یک گیفت کارت اورجینال تهیه کنید باید به سراغ فروشگاه­هایی بروید که مطمئن هستند. موبوگیفت یکی از فروشگاه­هایی است که شما با خیال راحت می­توانید از آنجا خرید کنید.

علاوه‌بر گیفت کارت استیم بقیۀ گیفت کارت‌ها هم مثل گیفت کارت گوگل پلی، اپل استور و ... در فروشگاه موبوگیفت موجود هستند. برای خرید گیفت کارت موردنظرتان همین حالا وارد سایت موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com  شوید و با چند کلیک ساده خرید خودتان را نهایی کنید.

کد خبر: ۸۹٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha