۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
دنبال رفع موانع تولید در استان بوشهر هستیم/ فعال‌سازی واحدهای راکد
معاون استاندار بوشهر:

دنبال رفع موانع تولید در استان بوشهر هستیم/ فعال‌سازی واحدهای راکد

بوشهر - زرین‌فر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر فعال‌سازی واحدهای راکد را از اهداف مهم دانست و گفت: با جدیت به دنبال رفع موانع پیش روی صنایع تولیدی استان بوشهر هستیم.

سعید زرین‌فر در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: رفع موانع تولید و حمایت از فعالان صنعتی استان بوشهر ره به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی اضافه کرد: برای تحقق این شعار مسئولیت مضاعفی برای حمایت از تولید داریم و تلاش می‌شود که مشکلات پیش روی صنایع استان رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر تصریح کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های مهم ما فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد در استان است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اشتغال نیز باشد.

معاون استاندار بوشهر به همراه مدیرکل صمت و مدیر بانک صنعت و معدن استان از شرکت ارکان شیمی در زمینه تولید کود شیمیایی سوپر فسفات تریپل بازدید کرد. این واحد با ظرفیت سالیانه ۵۰ هزارتن با اشتغال ۴۰ نفر در محل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فعالیت دارد.

وی همچنین از واحد پرشین شیمی گستر در زمینه تولید کود اسید فسفریک با ظرفیت ۶۰ هزارتن، کود سوپر فسفات ساده ۴۰ هزارتن و سوپر فسفات تریپل ۸۰ هزارتن سالیانه با اشتغال ۲۴ نفر در محل شهرک های صنعتی بوشهر۲ بازدید کرد.

بازدید از شرکت کارا مدار الکترونیک آسیادر زمینه تولید برد مدارچاپی چند لایه (جهت استفاده در انواع لامپ روشنایی و دیگر لوازم الکتریکی) با ظرفیت ۳۰۰ هزار مترمربع و با اشتغال ۱۵ نفر مستقر در شهرک های صنعتی بوشهر۲ از دیگر بخش‌های این بازدید بود.

کد خبر: ۸۹٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha