۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای تجهیز تخت های ویژه درمان کرونا در تهران
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران خبر داد:

اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای تجهیز تخت های ویژه درمان کرونا در تهران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز تخت های ویژه درمان کرونا در استان تهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، چندی قبل نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت تهران با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تهران با رئیس این دانشگاه و معاونین دانشگاه علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه اعلام شد که برای تجهیز ۲۰۰ تخت بیمارستانی ویژه بیماران بدحال مبتلا به کرونا به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. با توجه به شرایط موجود موضوع به سرعت با استاندا تهران مطرح شد.

نعمت الله ترکی اعلام کرد: توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به تائید رئیس جمهور محترم رسیده و به دلیل عدم امکان اختصاص و تامین اعتبار برای مصرف، پیشگیری و درمان بیماری کرونا و در اجرای ماده ۷۸ قانون محاسبات کشور مصوب ۱۳۶۶ و همچنین بند ۱۱ پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و عدم امکان انجام خرید و فعالیت های موضوعه با رعایت تشریفات مقرر و مقررات ناظر و فوریت موضوع مقرر شد از محل منابع در اختیار فرمانداران ۱۶ شهرستان استان تهران سهم منابع ارزش افزوده  و سایر وجوه که قانونا مصرف آن به تشخیص فرمانداران پیش بینی شده به شهرستان های (ری-تهران-شهریار-ورامین-پاکدشت-فیروزکوه-دماوند-شمیرانات-قدس و ملارد اختصاص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه این اعتبار برای تجهیز و آماده سازی مراکز درمانی در اسرع وقت است اظهار کرد: اولویت کار در حال حاظر سلامت شهروندان تهرانی است و سازمان مدیریت این مهم را دنبال می کند.

کد خبر: ۸٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha