۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
آزادراهی که روشنایی ندارد
فیلم استان‌ها؛

آزادراهی که روشنایی ندارد

تبریز- اگر می خواهید رانندگی در تاریکی کامل شب و فقط با چراغ های خودرو خودتان را تجربه کنید حتما سری به آزادراه تازه تاسیس تبریز- سهند بزنید.

به گزارش خبرنگار بازار، دی ماه سال ۹۹ بالاخره چشم انتظاری ۱۳ ساله برای افتتاح آزاد راه تبریز به سهند به پایان رسید؛ البته پروژه ای که با وجود داشتن نواقص مختلف و زیاد افتتاح شد.

این آزادراه که در عرض ۱۵ دقیقه، ساکنین شهر جدید سهند را به تبریز می رساند و باعث کاهش بار ترافیک جاده تبریز- آذرشهر شده مشکلات متعددی همچون نداشتن تابلوهای علائم رانندگی و نبود روشنایی دارد. ضمن اینکه به دلیل نداشتن دوربین های ثبت تخلف نگرانی ها را در این مسیر افزایش داده است.

مردم در این مسیر از نبود روشنایی و حتی یک چراغ و تابلوهای علائم مسیر می‌نالند و بدین گونه پاره‌ای از مشکلات و نواقص بر تن این آزاد راه سایه افکنده است؛ در حال حاضر آزادراه تازه افتتاح شده به امید رسیدن هزینه‌هایی که قرار است روشنی بخش این مسیر باشد روزگار خود را سپری می‌کند.

البته اگر می خواهید رانندگی در تاریکی کامل شب و فقط با چراغ های خودرو خودتان را تجربه کنید حتما سری به این آزادراه بزنید؛ این چالش زمانی ترسناک می شود که موقع تردد شب هنگام در آزادراه به هر دلیلی چراغ خودروتان خراب و خاموش شود، در این صورت خطر در کمین شماست. همین مشکلات باعث شده تا شهروندان دو شهر تبریز و سهند چندان استقبالی از این مسیر نداشته باشند و از همان مسیر قدیمی جاده تبریز- آذرشهر تردد کنند.

کد خبر: ۸۹٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha