۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
استمهال اقساط شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی
شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد

استمهال اقساط شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

تبریز- شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد، اقساط حق بهره‌برداری اراضی واگذار شده مربوط به اسفند ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹ واحدهای صنعتی استمهال و بدون هیچ‌گونه تعدیلی به انتهای اقساط مربوطه منتقل می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، این شرکت روز چهارشنبه در خصوص پرداخت اقساط حق بهره‌برداری اراضی واگذار شده و همچنین تمدید شرایط واگذاری زمین اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای تکریم هرچه بهتر ارباب رجوع و ضرورت رسیدگی به حجم بالای تقاضا در ایام پایانی سال در شرکت شهرکهای صنعتی استان، با توجه به شرایط به‌ وجود آمده و رعایت ضوابط ایمنی و بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا، شرایط واگذاری زمین بر اساس دستورالعمل بهره‌برداری سال ۱۳۹۸ تا انتهای اردیبهشت سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

در همین راستا فعالان اقتصادی به‌ ویژه صاحبان بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در پرداخت اقساط حق بهره‌برداری اراضی واگذار شده، اقساط اسفند ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹ واحدهای صنعتی بدون هیچ گونه تعدیلی به انتهای اقساط مربوطه منتقل می‌شود.

در این اطلاعیه اضافه شده است: به تمامی مراجعان شهرک های صنعتی استان اعلام شده در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از انتقال آن، انجام خدمات این شرکت از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیکی در سایت شرکت شهرک های صنعتی استان به آدرس  http://eazar.isipo.ir به صورت غیرحضوری  انجام می‌شود.

کد خبر: ۸٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha