۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
راه اندازی واحدهای تملیکی استان سمنان در دستور کار است
معاون استاندار سمنان :

راه اندازی واحدهای تملیکی استان سمنان در دستور کار است

سمنان- شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: از حضور تمامی سرمایه گذاران و تولید کنندگان برای راه اندازی واحدهای تولیدی یا باز راه اندازی واحدهای تملیکی استفاده می شود.

علیرضا شریفی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تقویت تولید و جذب سرمایه گذاری، از اولویت های توسعه و مورد حمایت جدی و مساعدت ویژه مجموعه تیم اقتصادی استان است، بیان کرد: ما در مجموعه اقتصادی استان سمنان، همواره تلاش داریم‌تا با احقاق حق تولید کنندگان و سرمایه گذاران، در مسیر ارتقاء و رشد تولید و صنعت و همچنین سرمایه گذاری در استان گام برداریم.

وی افزود:  اقدامات کارشناسی ویژه ای در این زمینه و برای بازگرداندن واحد های تولیدی تملیکی  با جذب سرمایه گذار جدید و رونق تولید و توسعه صنعت در استان صورت گرفته است.

معاون استاندار سمنان گفت: باید ضمن تسهیلگری، تمامی جوانب امر حقوقی نیز در این مسیر بررسی و مورد توجه قرار داشته باشد و با استفاده از حداکثر ظرفیت و منابع موجود، مسیر رشد، ارتقا و توسعه صنعت و تولید در استان را هموار کنیم.

علیرضا شریفی نژاد افزود: در این مسیر نیاز است تا ضمن حضور سرمایه گذاران برای تقویت امر تولید، بانکهای عامل استان نیز با حذف موارد غیرضرور، زمینه تسهیلگری برای ورود سرمایه گذاران و بازگرداندن واحدهای تملیکی به چرخه تولید را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود:  از حضور تمامی سرمایه گذاران و تولید کنندگان برای راه اندازی واحدهای تولیدی یا باز راه اندازی واحدهای تملیکی، به صورت ویژه استقبال و در تمامی امور حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۸۹٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha