۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
۵ هزار واحد مسکونی روستائی زنجان تسهیلات دریافت می‌کنند
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۵ هزار واحد مسکونی روستائی زنجان تسهیلات دریافت می‌کنند

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: سهمیه استان برای پرداخت تسهیلات ویژه مقاوم سازی به روستائیان پنج هزار واحد مسکونی است.

رضا خواجه ای در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه زنجان زلزله خیز است، گفت: در این میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی تاکید زیادی دارد.

وی با بیان اینکه سهمیه استان برای پرداخت تسهیلات ویژه مقاوم سازی به روستائیان پنج هزار واحد است، اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و ۵۳۰ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با بیان اینکه ۸۹ درصد از این واحدها منجر به انعقاد قرار داد شده است، گفت: تسهیلات مقاوم سازی ۵۰ میلیون تومان ۱۵ ساله با کارمزد پنج درصد می باشد.

خواجه ای با بیان اینکه وام قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی هم ۲۶ ماهه به روستائیان پرداخت می شود، افزود: همچنین برای تکمیل واحدها هم هشت تا ۱۵ میلیون تومان هم پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه این استان ۹۲ هزار و ۶۸۰  واحد مسکونی روستایی دارد، تصریح کرد: نیمی  از این واحدهای مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان استقبال روستائیان برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی را خوب اعلام کرد و افزود: در سالجاری مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی با قوت انجام می شود.

کد خبر: ۸۹٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha