۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
تعطیلی نانوایی‌های آذربایجان غربی شایعه است
معاون سازمان صمت آذربایجان غربی:

تعطیلی نانوایی‌های آذربایجان غربی شایعه است

ارومیه- معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی هر گونه خبری مبنی بر تعطیلی نانوایی‌های استان را شایعه دانست.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا محمودی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با انتقاد از مطرح شدن برخی شایعات در خصوص تعطیلی نانوایان گفت: از مردم می خواهیم به این نوع اخبار توجه نکنند چرا که تعطیلی پخت نانوایان تنها یک شایعه است.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده هر گونه تعطیلی توسط واحدهای نانوایی خارج از قانون اتحادیه نانوایان، برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت. 

معاون سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی از مردم خواست هر گونه تخلف و وجود تعطیلی در واحدهای پخت نان را گزارش کنند و ادامه داد: مردم می توانند از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ با معاونت نظارت و بازرسی شکایت خود را در میان بگذارند تا در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

محمودی با بیان اینکه واحدهای نانوایی برای جلوگیری از شیوع کرونا باید مطابق ابلاغیه ها و هشدارهای بهداشتی از سوی اتحادیه نانوایان عمل کنند، گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای نانوایی، مواد ضد عفونی کننده و موارد بهداشتی به همه واحدها ارائه شده است و افراد داخل نانوایی نباید به هیچ عنوان با مشتریان ارتباط داشته باشند.

وی از بازرسی واحدهای نانوایی توسط شش اکیپ خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف عدم پخت و یا انباشت نان، امتناع از عرضه نان به مشتریان حاضر و تعطیلی خارج از چهارچوب قوانین اتحادیه نانوایان مطابق قانون با واحدهای خاطی رفتار خواهد شد.

کد خبر: ۸٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha