۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
۷۰۰ میلیون ریال برای خرید مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم زنجان اختصاص یافت
مدیرکل اوقاف زنجان:

۷۰۰ میلیون ریال برای خرید مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم زنجان اختصاص یافت

زنجان - مدیرکل اوقاف زنجان گفت: ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کمتر برخوردار زنجان توسط حسینیه اعظم این شهر اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از اوقاف زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، با بیان اینکه مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کمتر برخوردار زنجان توسط حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت، گفت: این میزان اعتبار از محل عواید حسینیه اعظم زنجان بود و برای خرید مواد ضدعفونی کننده برای مناطق محروم و کمتر برخوردار زنجان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی و روحی جامعه نیز ازجمله مسائل حائز اهمیت است که دست‌اندرکاران در برابر آن مسئول هستند، افزود: بسته‌های بهداشتی رایگان که شامل (تعدادی ماسک، پکیج آموزشی و محلول‌های ضدعفونی) است در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه امروز سنت حسنه وقف می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی باشد وقف سرمایه عظیم انسانیت است که ریشه در نهاد آدمی دارد، ادامه داد: حس نو دوستی انسان، او را به بهترین نوع احسان و خدمت رسانی در جامعه هدایت می‌کند.

مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: با توجه به اینکه بیشترین روستا در استان متعلق به شهرستان خدابنده هست لذا در همین راستا بسته بهداشتی رایگان برای پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهرها و روستاهای شهرستان خدابنده توزیع شد.

کرمی با بیان اینکه برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا چهار هزار بسته بهداشتی شامل ماسک مواد ضد عفونی کننده دستکش بین مردم شهرستان خدابنده در حال پخش هست، افزود: اداره اوقاف قیدار هم از عوائد موقوفات قیدار نبی (ع) تعداد چهار هزاربسته فراهم کرده که بین افراد توزیع خواهد شد که شامل ژل ضدعفونی‌کننده دستکش ماسک بوده است مبلغ ۳۰ میلیون تومان خریداری و توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۸٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha