۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸
تعاونی‌های قزوین برای ۱۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

تعاونی‌های قزوین برای ۱۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کردند

قزوین- گروسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار و ۳۳۳ نفر در تعاونی‌های فعال این استان فعالیت می‌کنند.

رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به ظرفیت ویژه تعاونی‌های قزوین برای اثرگذاری در بخش اقتصاد و تولید اظهار داشت: سابقه فعالیت تعاونی‌ها در استان نشان از این دارد که ظرفیت فعالیت جمعی و کار گروهی در قالب تعاونی‌ها وجود دارد و تا کنون نیز تعاونی های بزرگی از این استان توانستند توانمندی های خود را به اثبات برسانند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۸۲۵ تعاونی به صورت فعال در قزوین فعالیت می‌کنند که ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل توسط این مراکز نشان از این آمادگی و ظرفیت برای ورود به عرصه های کلان اقتصادی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: تا کنون تلاش این بوده که با حمایت از تعاونی ها زمینه را برای فعالیت تعاونی های جدید فراهم و زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت علاقمندان ایجاد کنیم.

گروسی تصریح کرد: تعاونی های بخش کشاورزی و صنعتی امروز عملکرد خوبی در قزوین از خود نشان داده اند که در صورت حمایت و تحقق شعار سال با دقت نظر در خصوص مانع زدایی ها و پشتیبانی ها قطعا میتوانیم در پایان سال کارنامه ای درخشان از عملکرد تعاونی ها داشته باشیم.

کد خبر: ۸۸٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha