۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
 ۹۵ درصد روستاهای استان بوشهر دارای اینترنت پرسرعت هستند
مدیرکل ارتباطات استان بوشهر:

۹۵ درصد روستاهای استان بوشهر دارای اینترنت پرسرعت هستند

بوشهر- سملیان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر دارای اینترنت پرسرعت هستند.

علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت ارتباطات پایدار در شهرها و روستاهای استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: در روستاها تلاش خوبی برای توسعه ارتباطات صوتی و همچنین اینترنت صورت گرفته و تلاش شده تا ضمن ایجاد شرایط برای آنتن‌دهی مطلوب، اینترنت نیز با کیفیت خوبی در اختیار مردم روستاها قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: در استان بوشهر ۶۲۶ روستا و آبادی وجود دارد که ۵۸۳ روستا معادل ۹۳ درصد از آنها دارای پوشش ارتباطی صوتی هستند.

وی بیان کرد: ۴۰۵ روستای بالای بیشت خانوار در استان بوشهر وجود دارد که ۳۸۳ روستا معادل ۹۵ درصد از انها دارای سرویس اینترنت پرسرعت نسل سوم یا چهارم و یا ای‌دی‌اس‌ال هستند.

سملیان با اشاره به دسترسی بیش از ۷۷ هزار خانوار روستایی استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات گفت: در جاده‌های استان بوشهر نیز شاهد پوشش ۹۳ درصدی مکالمه تلفن همراه هستیم.

کد خبر: ۸۸٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha