۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
مصرف برق در زنجان به ۲۱ درصد افزایش می‌یابد/ اعمال خاموشی در برنامه
مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان:

مصرف برق در زنجان به ۲۱ درصد افزایش می‌یابد/ اعمال خاموشی در برنامه

زنجان- خلجی، مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان به افزایش زودرس دمای هوا در استان اشاره کرد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده مصرف برق در استان به بیش از ۲۱ درصد افزایش خواهد یافت.

علی خلجی در گفتگو با خبرنگار بازار به افزایش زودرس دمای هوا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده مصرف برق در استان به بیش از ۲۱ درصد افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه شاهد رشد مصرف برق در پیک بار برق منطقه‌ای زنجان خواهیم بود،اظهار کرد: با توجه به خشکسالی و کاهش قدرت تولید برق در کشور تامین برق برای مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی استان همکاری مشترکین را می طلبد. 

مدیرعامل برق منطقه ای زنجان گفت: براساس دستور ابلاغ شده شرکت توانیر، سقف مصرف قابل تامین برق برای شرکت‌های توزیع و مشترکین اختصاصی برق منطقه‌ای ۱۳۵۰ مگاوات برای اردیبهشت ماه، ۱۴۴۹ مگاوات برای خردادماه و ۱۵۴۳ مگاوات برای تیر تا شهریور تعیین شده است.

 خلجی  به لزوم رعایت سهمیه تعیین شده در هر استان اشاره کرد و ابراز داشت: در صورت عدم رعایت سهمیه تعیین شده به استان‌های منطقه خاموشی اعمال می شود. 

وی به موضوع رمز ارزها در شرکت‌های توزیع برق اشاره کرد و  یادآور شد: رمز ارزهای مجاز در زمان پیک بار نباید هیچ گونه فعالیتی داشته باشند. 

مدیرعامل برق منطقه ای زنجان گفت: رمز ارز های غیر مجاز باید با تشکیل ستادهای استانی کشف و بعد از آن به چرخه مصرف وارد نشود. 

خلجی بر لزوم مدیریت الگوی درست مصرف برق در استان تاکید کرد و گفت: شهروندان مصرف برق را مدیریت کنند.

کد خبر: ۸۸٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha