۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
افزایش قیمت نان کج سلیقگی است| مردم بیش از این ظرفیت گرانی ندارند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

افزایش قیمت نان کج سلیقگی است| مردم بیش از این ظرفیت گرانی ندارند

حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مردم بیش از این ظرفیت گرانی ندارند، گفت: دولت باید با پیش بینی تمهیدات مناسب مانند آرد، آب، برق و گاز یارانه‌ای هزینه نانوایان را کاهش دهند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا درباره گرانی ۵۰ درصدی نان، گفت: افزایش قیمت نان با توجه به مشکلات معیشتی کنونی توجیهی ندارد زیرا در شرایط فعلی که گوشت از سفره مردم حذف شده، گران کردن نان جفا است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی نان موجب می‌شود که بسیاری از مردم به رنج بیافتند و این موضوع زیبنده نظام نیست، افزود: در صورت لزوم، مجلس به این موضوع ورود می‌کند تا از فشار به اقشار ضعیف جلوگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گرانی نان را کج سلیقگی توصیف کرد و ادامه داد: دولت باید با پیش بینی تمهیدات مناسب مانند آرد، آب، برق و گاز یارانه‌ای را هزینه نانوایان را کاهش دهند تا نیازی به گرانی نان نباشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مردم بیش از این ظرفیت گرانی را ندارند، اضافه کرد: باید به جای افزایش قیمت نان تدبیری برای تامین نیاز نانوایان مانند معافیت‌های مالیاتی پیش بینی کرد.

کد خبر: ۸۸٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha