۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
ثبت رکورد ۲۵ دقیقه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود
در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار رقم خورد؛

ثبت رکورد ۲۵ دقیقه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود

با استقرار باجه چندین دستگاه دولتی در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌ و کار در اتاق بازرگانی تهران، قرار است فرآیند ثبت و تاسیس شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص به حداکثر سه روز کاری ختم شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار در تهران رکورد تازه دیگری را به ثبت رساند. در این مرکز که کمتر از یک‌سال از آغاز فعالیت آن در اتاق بازرگانی تهران می‌گذرد، قرار است فرایند ثبت و تاسیس شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص در مدت حداکثر سه روز کاری انجام شده و طی این مدت برای مراجعه‌کنندگان، شناسه ملی ثبت شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار در اتاق تهران، رکورد ۲۵ دقیقه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود از لحظه ارائه درخواست از سوی متقاضی تا طی کردن تمامی مراحل کاری مربوط به تاسیس، به ثبت رسیده‌است.

این رکورد تازه که از سوی علی فیروزی، رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد، نیز به تایید رسیده است، نشان می‌دهد که روند ثبت و تاسیس بنگاه اقتصادی در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار اتاق تهران در مسیر هدفگذاری شده خود قرار گرفته و طبق سیاست‌های تبیین شده از سوی وزارت اقتصاد و ارائه زیرساخت‌های لازم از سوی اتاق تهران، حداکثر مدت زمان برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص در تهران، در صورتی که مشکلی از جانب متقاضی وجود نداشته باشد، به سه روز کاری منتهی خواهد شد.

به گفته مسئولان پنجره واحد فیزیکی شروع‌ کسب‌وکار در اتاق تهران، در حال حاضر، بسته به ارائه مدارک لازم از سوی متقاضی، طی مدت چهار روز کاری شرکت با مسئولیت محدود در این مرکز به ثبت می‌رسد.

این در حالی است که آمارها نشان می‌دهد از خرداد ماه سال گذشته تا پایان فروردین‌ماه امسال، ۴ هزار و ۴۸۰ شرکت با مسولیت محدود و سهامی خاص در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار مستقر در اتاق تهران تاسیس و شناسه ملی برای آن به ثبت رسیده‌است.

کد خبر: ۸۸٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha