۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
 ساخت ۱۱۵ هزار واحد مسکونی برای محرومان
مدیر مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد

ساخت ۱۱۵ هزار واحد مسکونی برای محرومان

سهرابی، مدیر مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت ۱۱۵ هزار واحد برای محرومین خبر داد که استارت آن از سال ۹۷ زده شده است.

به گزارش بازار، حمیدرضا سهرابی در خصوص ساخت ۸ هزار مسکن برای محرومان گفت: این تعداد واحد مختص یکی از استان هاست و خبر استان تهران نیز متعلق به مسکن ملی بوده است.

وی از ساخت ۱۱۵ هزار واحد با همراهی سازمان برنامه و بودجه خبر داد که اولویت با منازل روستایی است و مناطق حاشیه نشین مشهد، زاهدان و چابهار را نیز در بر می گیرد.

سهرابی خانوار ایتام و فاقد سرپرست تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را از دیگر مشمولان طرح برشمرد و افزود: تفاهمی نیز با بنیاد مستضعفان داریم که حدود ۶۵۰۰ واحد روستایی ساخته می شود؛ آن هم برای کسانی که دو معلول و بیشتر در خانواده دارند.

وی از ساخت ۱۱ هزار واحد نیز برای خانوارهای شهری خبر داد و گفت: ۲۰ هزار واحد دیگر نیز طی تفاهم با بنیاد مستضعفان ساخته خواهد شد و هم افزایی خوبی با دستگاه های مختلف صورت گرفته است.

سهرابی در پاسخ به طرح این سوال که رفتار دولت در امر ساخت و ساز مسکن موجب نگرانی است، اظهار کرد: این تصمیمات تنها متعلق به برهه کنونی نیست.

وی با بیان این مطلب افزود: دولت هشتم مسکن روستایی را طراحی کرد و دولت نهم و دهم همت ویژه ای در این حوزه داشت و ما نیز متولی مسکن محرومان هستیم و همه دولت ها از ما حمایت کرده اند.

مدیر مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با یقین ادعا کرد دولت آتی نیز حتما از طرح ساخت مسکن برای نیازمندان حمایت خواهد کرد.

سهرابی گفت: از هم اینک برای ما محرز است که اگر رویکرد دولت فعلی ادامه یابد و یا اگر دولت جدیدی بر سر کار آید، همواره به مسکن روستایی و منطق محروم عنایت ویژه خواهد شد.
وی در پایان اعلام کرد که تا امروز ساخت ۶۰هزار واحد از طرح مذکور پیش رفته است.

کد خبر: ۸۸٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha