۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییردهنده وضعیت فعلی باشند
رئیس قوه قضاییه:

بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییردهنده وضعیت فعلی باشند

حجت الاسلام رئیسی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد تصریح کرد: بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییردهنده وضعیت فعلی باشند.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: بیکاری، گرانی، سفره مردم و وضعیت اقتصادی دغدغه جدی برای انسان ایجاد می‌کند، این ناامیدی‌ها در یک دولت قوی می‌تواند به امید تبدیل شود.

سید ابراهیم رئیسی داوطلب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: می‌توان با تشکیل دولت قوی درد و رنج مردم را کاهش داد و ناامیدی را تبدیل به امید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری افزود: گروه‌های مختلف از تشکل ها، افراد روحانی، استادان، دانشجویان، کارگران، کشاورزان و تولید کنندگان و سرمایه گذاران از بنده برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کردند و بنده برای اجابت این دعوت به صحنه آمدم.

رئیسی گفت: برخی دوستان و دغدغه‌مندان به دلیل حساسیت قوه قضاییه تاکید می‌کردند که تحول در قوه باید ادامه یابد و امر مبارزه با فساد و اجرای عدالت ادامه پیدا کند.

وی افزود: این موضوع دغدغه درستی است، اما در کنار آن با امر مهم‌تر و با اولویت قوه قضاییه مواجه هستیم.

رئیسی گفت: دیدن وضع معیشت مردم و مشکلات بیکاری، گرانی، سفره مردم و وضعیت اقتصادی جامعه دغدغه جدی را برای انسان ایجاد می‌کند و می‌توان با امکانات و نیروی انسانی جوان کشور و ذخیره مادی و معنوی کشور می‌توان درد و رنج مردم را کاهش داد و ناامیدی را تبدیل به امید کرد.

وی تاکید کرد: من به عنوان نامزد مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم.

رئیسی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم خانه های خود را ستاد انتخاباتی کنند و هر خانه یک ستاد خواهد بود و امید داریم که با نقش دادن به مردم، مشکلات را حل کنیم.

کد خبر: ۸۸٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha