۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
شکاف بین تورم و درآمد در خراسان شمالی بسیار عمیق است
نماینده مردم خراسان شمالی:

شکاف بین تورم و درآمد در خراسان شمالی بسیار عمیق است

بجنورد- وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جر گلان در مجلس گفت: متأسفانه در خراسان شمالی شکاف بین تورم و درآمد بسیار عمیق است.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با بازار، بابیان اینکه در خراسان شمالی شکاف بین تورم و درآمد متأسفانه بسیار عمیق است، اظهار داشت: این مشکل شرایط زندگی مردم را سخت کرده زیرا حداقل دریافتی‌ها و هم حداقل درآمدها راداریم.

وی افزود: اقتصاد یکی از نقاط تعیین‌کننده برای هر کشور است و اگر کشوری می‌خواهد اقتدار خود را حفظ کند ریشه آن در قدرت اقتصادی است.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی ادامه داد: مصوبه شورای پول و اعتبار را در خصوص گردش مالی بانک‌های خصوصی در داخل استان گرفتیم و اکنون بیش از  سه هزار میلیارد تومان باید در استان رسوب کند و در بخش خدمات و تولید سرمایه‌گذاری شود.

وحیدی افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر خود به استان، جایگاه و استعداد خراسان شمالی را جزوه ۱۰ استان برتر کشور قرار دارند اما پس از ۹ سال از سفر ایشان جایگاه ۳۰ کشور راداریم که حق این مردم  این خطه نیست.

وی در ادامه با اشاره به سفر ریاست‌جمهور به استان تصریح کرد: در سفر دولت به استان۶۰۰ میلیارد تومان برای ماده ۵۶ مصوب شد اما تاکنون جذب نشده است.
 

کد خبر: ۸۸٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha