۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
عدم واریز سود سهام عدالت به دلیل وجود نقص در شماره شبا است
معاون اقتصاد و دارایی مازندران:

عدم واریز سود سهام عدالت به دلیل وجود نقص در شماره شبا است

ساری- اکبری، معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی مازندران، دلیل عدم واریز سود برخی از سهامداران را ناشی از وجود نقص در شماره شبا و یا اعلام شماره تلفن همراه بیان کرد.

مهرداد اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار درباره وضعیت افرادی که تاکنون سود سهام عدالت به حساب آنان واریز نشد، افزود: یک مرحله از سود سهام عدالت اواخر سال قبل به حساب افراد واریز شده است و عدم واریز سود به حساب برخی از افراد به دلیل نقص در شماره حساب شبا یا تلفن همراه بوده است.

وی خواستار مراجعه افراد به سامانه سجام و سهام عدالت و رفع نقیصه شد و گفت: همچنین از طریق شرکت سپرده گذاری سرمایه گذاری مرکزی نیز می توانند پیگیر واریز سود سهام عدالت باشند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی مازندران با اظهار اینکه باید برای برخورداری از مزایای سهام عدالت نظیر سود و تسهیلات در سامانه سجام احراز هویت شد، افزود: مردم می توانند از طریق لینک های رایگان برای ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.

اکبری شمار سهامداران سهام عدالت را در استان دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد حدود ۱.۵ میلیون نفر سهام خود را به صورت غیرمستقیم آزادسازی کردند. 

کد خبر: ۸۸٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha